მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზესტაფონის კერძო სკოლა „ანაბასისის“ IIა კლასის მოსწავლეებმა (ხელმძღვანელი მ.ჭულუხაძე) დამსწრე საზოგადოებას პროექტის - „მტრობა ენისა არის მტრობა ქვეყნისა“ პრეზენტაცია წარუდგინეს.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, მოსწავლეებმა პრეზენტაციისას ქართული ენის სადიდებელი ლექსები წაიკითხეს.
„ჩვენი ენა ჩვენი ქვეყნის ისტორიაა“, - აღნიშნეს მათ, „ესაა ენა დიდი დავითისა და მეფეთ-მეფე თამარისა, დავით გურამიშვილისა და ხანძთელისა, ამაგდარი სულხან-საბასი, ილია მართლისა და სხივნათელი აკაკისი, ენა შოთას „ვეფხისტყაოსნით“ მოჩუქურთმებულ-მოვარაყებული.
მოწონება დაიმსახურა საპრეზენტაციო კუთხემ, რომელზედაც ასახული იყო მოსწავლეთა მოძიებული ინფორმაციები და გზა ქართული ანბანისა დასაბამიდან დღემდე.
ფიცივით გაისმა ღონისძიების ბოლოს მათი სიტყვები - „ო, ენავ, კურთხეულო და მადლიანო, ჯიშიანო და ძარღვიანო, ჩემო სისხლო და ხორცო, ენავ ჩვენი შთაგონებისა, ვიჩოქებ შენი სიდიადის წინაშე და არასოდეს მოგვბეზრდება შენი მოფერება“.
დასასრულს კლასის ხელმძღვანელმა მოსწავლეებს გოგებაშვილის დედა ენიდან საკუთარი ხელით ამოკრებილი და ერთ წიგნად აკინძული ლექსები და მოთხრობები სიურპრიზად გადასცა.
მასში შეტანილ მოთხრობებს მთელი კვირის განმავლობაში წაიკითხავენ და გაანალიზებენ პატარები.
ღონისძიება შესანიშნავი მუსიკალური ნომრებით იყო გაფორმებული (მუსიკის მასწავლებელი თ. მიქაბერიძე)“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ