მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N4 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა ჩართულობა არაფორმალური განათლების პროექტებში წახალისებულია. მოტივირებული მოსწავლეები კი პედაგოგთა მხარდაჭერით სხვადასხვა საგანმანათლებლო ღონისძიებაში აქტიურად მონაწილეობენ.
ახლახან, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამკითხველო დარბაზში გაიმართა მნიშვნელოვანი ღონისძიება, რომელიც მიეძღვნა ინგუში ხალხის 1944 წლის მასობრივი დეპორტაციის 81-ე წლისთავს.
ქუთაისის №4 საჯარო სკოლის მოსწავლეებს საშუალება მიეცათ, დასწრებოდნენ ამ საგანმანათლებლო-შემეცნებით შეხვედრას.
ღონისძიების ფარგლებში, გაიმართა ისტორიულ-დოკუმენტური ფილმის - „23 თებერვალი" ჩვენება. აღსანიშნავია, რომ ფილმი ინგუშურ-ქართული საზოგადოება „პრომეთეს“ მიერ შეიქმნა.
დამსწრე საზოგადოებას ასევე შესაძლებლობა ჰქონდა, გაცნობოდა ინგუშური კულტურის ცენტრის მიერ გამოცემულ სამეცნიერო-პოპულარულ და მხატვრულ ლიტერატურას.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიან, ასეთი მნიშვნელოვანი საგანმანათლებლო ღონისძიებები ხელს უწყობს ისტორიული მეხსიერების შენარჩუნებასა და კულტურათაშორისი ურთიერთობების განმტკიცებას, ამიტომ მოსწავლეთა ჩართულობა მეტად მნიშვნელოვანია.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
პროფესიული სტანდარტი დამტკიცდა - დოკუმენტი მუნიციპალურ ბაღებს ეხება
ბავშვების უმეტესობას არ აქვს საკმარისი ინფორმაცია თავისი უფლებების შესახებ - სახალხო დამცველი სპეციალური ანგარიში
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ბავშვების შემოქმედებითმა უნარებმა სასკოლო საზოგადოების დიდი მოწონება დაიმსახურა
„დირექცია მადლობას უხდის პედაგოგებს მოსწავლეებთან მუშაობისა და ტურებში მონაწილეობის ორგანიზებისთვის“
„მოსწავლეებმა მოისმინეს საჯარო ლექცია, დაათვალიერეს უნივერსიტეტის ლაბორატორიები, მონაწილეობა მიიღეს პრაქტიკულ სიმულაციებში...“
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა კარგი სპორტული მზაობა გამოავლინეს
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს