მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნინოწმინდის მუნიციპალიტეტის სოფელ სათხის საჯარო სკოლას მოტივირებული, საკუთარი საქმის პროფესიონალი და განვითარებაზე ორიენტირებული მასწავლებლები ჰყავს, რომლებიც სხვადასხვა აქტივობაში ხშირად ერთვებიან.
ამჯერად, სკოლის ბილინგვური სწავლების კოორდინატორი ქნარიკ ქოსიანი და ხელოვნების დამხმარე მასწავლებელი შუშანიკ არუტიუნიანი საერთაშორისო კონფერენციაში მონაწილეობდნენ. პედაგოგებმა სათხის საჯარო სკოლაში არაფორმალური განათლების დანერგვით შექმნილი პოზიტიური გარემოს ზეგავლენაზე, ქართული, როგორც მეორე ენის სწავლების სოციოკულტურულ და პრაგმატულ ასპექტებზე ისაუბრეს.
კონფერენციის მიზანი იყო მეორე ენის სწავლების მიდგომებისა და სტრატეგიების თაობაზე მულტილინგვური განათლების კონტექსტში ადგილობრივ და უცხოელ სპეციალისტთა ნააზრევის განხილვა და ერთიან კონცეფციად ჩამოყალიბება.
მონაწილეები ბოლოს სერტიფიკატით დაჯილდოვდნენ.
კონფერენცია ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში გაიმართა და ვილნიუსის უნივერსიტეტის (ლიეტუვა), მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის და სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრს ორგანიზებული იყო.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექტორმა ჯული ველელი- შირინიანმა მოსწავლეებს სასწავლო წლის დაწყება მიულოცა და სიახლეები გააცნო
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი