| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

თბილისის N103 საჯარო სკოლა ახალი სასწავლო წლის დაწყებას მომზადებული შეხვდა. სკოლაში მისულ 1230 მოსწავლეს მათ ინტერესებზე მორგებული სასწავლო გარემო და მზრუნველი მასწავლებელები დახვდა.
სკოლაში 15 სექტემბერს მოსწავლეთა საზეიმო მიღება გაიმართა. სკოლის დირექციამ და პედაგოგებმა ბავშვებს საზეიმოდ მორთული სასწავლო სივრცე დაახვედრეს, ბავშვებს სწავლის პირველი დღე დღესასწაულად უქციეს და მათ დაუვიწყარი ემოციები და მოგონებები აჩუქეს.
სკოლაში მისვლა განსაკუთრებით ამაღელვებელი იყო პირველკლასელებისთვის, მათ კუთვნილი ბუკები და სახელმძღვანელოები საზეიმო ვითარებაში გადაეცათ.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, სკოლა მოსწავლეებს ხარისხიან განათლებას სთავაზობს და მათ ინტერესებზე ზრუნავს. დირექცია და პედაგოგები მოსწავლეებს სწავლის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავენ.
„გილოცავთ, ახალი სასწავლო წლის დაწყებას! სკოლა სრულ მზადყოფნაშია 1230 მოსწავლის ხარისხიანი სწავლისა და აღზრდისათვის.
გილოცავთ! გილოცავთ! გილოცავთ!“,- ვკითხულობთ სკოლის გავრცელებულ წერილში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სპეციალური მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია“...
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“