მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეიდან აბიტურიენტებისთვის ცხოვრების ახალი და ძალიან საინტერესო ეტაპი დაიწყო. 1-ელ სექტემბერს უმაღლეს სასწავლებელში ჩარიცხული აპლიკანტების რანჟირებული სიები გამოქვეყნდა და ახლა ისინი სტუდენტები არიან.
მათი მიღწევებით ამაყობენ სკოლები, სადაც ამ საოცარმა ბავშვებმა, სრულიად პაწაწუნებმა პირველად შეაბიჯეს და 12 წლის განმავლობაში ისწავლეს არა მხოლოდ კონკრეტული საგნები, არამედ სიყვარული, მეგობრობა, ტოლერანტობა, უფროსების პატივისცემა...
ახლა ისინი უკვე სტუდენტები არიან, ხვალიდან ცხოვრების ახალ საფეხურზე გადავლენ და რაც მთავარია, ყოველთვის ემახსოვრებათ თითოეული მისალოცი სიტყვა, რომელიც ამ უმნიშვნელოვანეს დღეს არ დაიშურეს მათთვის ძვირფასმა ადამიანებმა.
საკუთარი კურსდამთავრებულების მიღწევებით ამაყობენ ახალციხის მუნიციპალიტეტის, მუსხის საჯარო სკოლის დირექცია და პედაგოგიური საზოგადოება:
„მუსხის საჯარო სკოლის დირექცია და პედაგოგები ულოცავენ კურსდამთავრებულებს სტუდენტობას. წარმატებები და ბედნიერი სტუდენტობა გქონდეთ“, - ნათქვამია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალში რეგისტრაციის ინსტრუქცია
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მოსწავლეებს ვუსურვებთ, რომ ეს წელი სავსე იყოს ახალი ცოდნით, მეგობრობითა და წარმატებებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი