მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მოსწავლეები გარემოს დაცვის მნიშვნელობას კარგად აცნობიერებენ, მოსწავლეთა ეკოლოგიური ცნობიერების ამაღლებაზე კი პედაგოგები აქტიურად ზრუნავენ. ამ მიმართულებით სკოლაში არაერთი ღონისძიება იმართება.
მათ შორის, 18 მაისს, ქუთაისის N40 სკოლის მე-11ა კლასში ჩატარდა თეორიულ-პრაქტიკული კონფერენცია - „გარემო ჩვენ ირგვლივ“ (კლასის დამრიგებელი აზა ჯამბურიძე).
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაციები თემაზე - „ადამიანის გავლენა გარემოზე“ კერძოდ: ჰაერის, წყლის და ნიადაგის დაბინძურება.
მომზადებული მასალიდან გამომდინარე კი დაასკვნეს, რომ ყოველი ჩვენგანის ვალია გავუფრთხილდეთ და შევინარჩუნოთ სუფთა გარემო. თუმცა, ნებით თუ უნებლიეთ ადამიანები უმეტესწილად ზიანს აყენებენ ბუნებას. ისინი ჩეხავენ ტყეს, აბინძურებენ წყალს, ანაგვიანებენ სკვერებს, ქუჩებს და სანაპიროებს.
მომხსენებლებმა წინა პლანზე წამოსწიეს ეკოლოგიური საფრთხე, რომელმაც შეიძლება ბუნება კატასტროფამდე მიიყვანოს. ასევე, ისაუბრეს შესაძლო პრობლემების გადაჭრის გზებზე. რისთვისაც სამოქალაქო საზოგადოების ჩართულობაა საჭირო.
კონფერენციის შემდეგ მოსწავლეებმა დაასუფთავეს სკოლის ეზო სხვადასხვა სახის ნარჩენებისგან.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი