მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ კვირიკეთის საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი ნათია მიქელაძე წარმატებული დირექტორია, რომლისთვისაც მთავარი საზრუნავი მოსწავლე-მასწავლებელთა კეთილდღეობაზე ზრუნვაა. ის ამ კეთილშობილურ საქმეს ღირსეულად ემსახურება და განათლებული საზოგადოების ფორმირებაში საკუთარი წვლილი შეაქვს. გთავაზობთ ბლიც-ინტერვიუს კვირიკეთის საჯარო სკოლის დირექტორ ნათია მიქელაძესთან:
- ეს სასწავლო წელი იყო...
- საინტერესო და პროდუქტიული.
- მშობლებს სკოლის სახელით ვეტყოდი...
- მეც მშობელი ვარ, ამავე დროს მასწავლებელი. სკოლას ვეტყოდი მადლობას, ჩემი შვილების მიმართ გაწეული შრომისა და სიყვარულისთვის.
- მე რომ აბიტურიენტი ვიყავი...
- არ მქონდა ის კარგი პირობები, რაც დღესდღეობით ჩვენს აბიტურიენტებს აქვთ.
- მომავალ პირველკლასელებს ვეტყოდი...
- წინ საინტერესო თავგადასავალი გელოდებათ!
- მოსწავლისგან მიღებული შექება/კომპლიმენტი, რომელიც განსაკუთრებით დამამახსოვრდა...
- „მიყვარხარ! სულ ჩემი მასწავლებელი ხომ იქნები“?
- მოტივაციას მაძლევს...
- ბავშვების სიყვარული და მათთან გატარებული ყოველი წუთი ჩემი ყველაზე დიდი მოტივაციაა, ასევე პასუხისმგებლობა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ხელფასები 207 ლარით გაიზარდა - განათლებაში დასაქმებულების ანაზღაურება ბოლოდან მეორე ადგილზეა
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი