მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯავშანიანის საჯარო სკოლის მოსწავლეები აქტიურობით გამოირჩევიან. ისინი, პედაგოგების ძალისხმევით ეუფლებიან არა მხოლოდ ფორმალურ განათლებას, არამედ მონაწილეობენ არაფორმალური განათლების პროექტებშიც. პედაგოგები ცდილობენ ცოდნის ამაღლებასთან ერთად გააფართოვონ მათი თვალსაწიერი, რაც მოზარდების მოტივაციაზე დადებითად აისახება. მათი ინტერესები და მისწრაფებები სკოლაში ყოველთვის გათვალისწინებულია.
დღეს, სკოლის ერთ-ერთ წარმატებულ მოსწავლეს - მეცხრეკლასელ ოზლემ ოსმანოვას გავიცნობთ.
- ჩემი საყვარელი მწერალი:
- ნოდარ დუმბაძე.
- ჩემი საყვარელი ნაწარმოები:
- ნოდარ დუმბაძის „მე,ბებია,ილიკო და ილარიონი“.
- საყვარელი მასწავლებელი:
- მე ძალიან მიყვარს ლელა მასწავლებელი იმიტომ, რომ ის საუკეთესო ადამიანია.
- თქვენი საყვარელი საგანი:
- ჩემი საყვარელი საგანია ქართული ენა და მათემატიკა.
- სად იმოგზაურებდით და რატომ?
- მე ვიმოგზაურებდი იტალიაში იმიტომ, რომ მათი კულტურა მიყვარს.
- როგორ დაახასიათებდით საკუთარ თავს?
- მე ვარ მხიარული ადამიანი, მიყვარს წიგნის წაკითხვა.
- რომელი დღესასწაული გიყვართ გამორჩეულად და რატომ?
- მე მიყვარს ნოვრუზ ბაირამის დღესასწაული, რადგან ძალიან საინტერესოა.
- რას აკეთებთ თავისუფალ დროს?
- თავისუფალ დროს ფილმს ვუყურებ, მუსიკას ვუსმენ, წიგნს ვკითხულობ და ა.შ.
- რაზე ოცნებობთ?
- მე ვოცნებობ მსახიობობაზე.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
2026 წელს ეროვნული გამოცდები ჩატარდება - ცნობილია ჩასაბარებელი საგნები და პროგრამები
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი