მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აკაკი ჩხენკელის სახელობის ხონის N2 საჯარო სკოლაში, დიდი ყურადღება ექცევა სოციალური და ინფორმაციული პროექტების განხორციელებას, ერთ-ერთი აღსანიშნავი პროექტ-გაკვეთილია - „ფინანსური ინსტიტუტები და მათი საქმიანობა".
სკოლაში გვიყვებიან, რომ ფინანსური წიგნიერება და სწორი ფინანსური აზროვნება ძალზედ მნიშვნელოვანია თანამედროვე რეალობაში და ის ნამდვილად ძლიერი „ბერკეტია“, ცხოვრების უკეთესობისკენ შესაცვლელად.
პროექტ-გაკვეთილიც სწორედ ამ მიზნით ჩატარდა, ის მე-9 კლასში, „ფინანსური წიგნიერების ფარგლებში“, მოეწყო. სასწავლო პროცესს პედაგოგი მაია მაჭარაძე ხელმძღვანელობდა.
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაციები ბანკებსა და მათი მუშაობის სისტემაზე, საბანკო ოპერაციებზე, ისაუბრეს დაზღვევის სახეებზე, პირადი ბიუჯეტის დაზოგვაზე, სესხებზე, ფინანსური უსაფრთხოების თემებსა და მომხმარებელთა უფლებების დაცვაზე.
აღნიშნეს, რომ ფინანსური კეთილდღეობის საწინდარი დაზოგვა და გონივრული ხარჯვაა და არა - დიდი შემოსავალი.
პროცესი წარიმართა საინტერესოდ, გაკვეთილს ესწრებოდა მოწვეული სტუმარი, „ლიბერთი ბანკის“ წარმომადგენელი გელა გოფოძე, რომელმაც ბავშვებს საინტერესო და ამომწურავი ინფორმაცია მიაწოდა.
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს „საკუთარი ბანკის“ მოდელი - „ტარგეტ ბანკი“, რომლის შესახებ ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ მოცემულ ბმულზე.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პედაგოგები და აღმზრდელ-მასწავლებლები ფულად ჯილდოს მიიღებენ - მუნიციალური ბიუჯეტი
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
წელსაც, ტრადიციულად, სასწავლო პროცესი საზეიმოდ განახლდა
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი