| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

მასწავლებლები მოსწავლეების ცოდნისა და მათი უნარ-ჩვევების შესაფასებლად სხვადასხვა მეთოდს იყენებენ. იმისთვის, რომ გავიგოთ, რა დაამახსოვრდა მოსწავლეს განვლილი თემიდან, ერთ - ერთი ყველაზე გავრცელებული საშუალება ტესტის შედგენაა.
სასკოლო პრაქტიკაში ტესტს ყველაზე ხშირად შემაჯამებელი წერისთვის იყენებენ. ტესტის შედგენისას მასწავლებელმა უნდა გაითვალისწინოს შემდეგი:
ტესტური შეკითხვები შეიძლება იყოს ღია და დახურული.
დახურული კითხვების შემთხვევაში მოსწავლემ მოცემული პასუხებიდან მხოლოდ ერთი სწორი პასუხი უნდა შეარჩიოს. დახურულ კითხვებს განეკუთვნება შემდეგი ტიპის დავალებები:
ღია კითხვების შემთხვევაში მოსწავლეს სწორი პასუხის არჩევა არ შეუძლია. მან დავალების პასუხზე თავად უნდა იფიქროს. ღია კითხვებს შეიძლება მივაკუთვნოთ შემდეგი ტიპის დავალებები:
ცნობისთვის, დახურული კითხვები კარგად ამოწმებს ფაქტობრივ ცოდნას, ხოლო ღია კითხვებით შედგენილი ტესტით დაადგენთ, როგორც ფაქტობრივ ცოდნას, ისე მოსწავლის ანალიზის, არგუმენტირებული მსჯელობისა და დასკვნების გაკეთების უნარს.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„ორგან მუშაობის მიზეზი არის არასაკმარისი ანაზღაურება“ - პრემიერი კანონში ცვლილებაზე
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
აღსანიშნავია, მე-3 კლასელთა სახალისო გაკვეთილი, რომელიც როლური თამაშის გამოყენებით წარიმართა