მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფლელ გომბორის საჯარო სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა, დირექტორ ზურაბ ქისტაურის ხელმძღვანელობით, პოეტ გიგლა ჭინჭარაულს უმასპინძლეს.
„გომბორის საჯარო სკოლის მოსწავლეები პოეზიით მდიდარ მხარეში ცხოვრობენ. ამით ამაყობენ და თანამემამულე შემოქმედთა ლექსებსა და კაფია-გალექსებანს სწავლობენ, ბევრიც უკვე იციან“,- გვეუბნებიან სკოლაში, სადაც ლამაზი ლიტერატურული საღამო გაიმართა.
პოეზიის დიდმა სიყვარულმა მოსწავლეებსა და ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლებს - ლეილა არჩემაშვილსა და თამარ არაბულს გადააწყვეტინა სკოლაში მოეწვიათ გომბორის სკოლადამთავრებული პოეტი - გიგლა ჭინჭარაული. იგი გახლავთ საქართველოს მწერალთა კავშირის წევრი, გამოცემული აქვს პოეტური კრებული - „ჩემი სამრეკლო“ (2015 წ.). სულ მალე გამოიცემა მისი ლექსების ახალი წიგნიც.
„ახლახან, თანამემამულე მოსწავლეთა თხოვნით, პოეტი მშობლიურ სკოლას ეწვია. გიგლა ჭინჭარაულმა საკუთარი პატრიოტული ლექსები წაუკითხა მოსწავლეებს. ესაუბრა სამშობლოს სიყვარულზე, გმირობაზე, კაიყმობაზე... უსურვა საქართველოს ღირსეულ შვილებად აღზრდა.
პატარებმა გაახარეს პოეტი და მისი შემოქმედებიდან საყვარელი ლექსები წაუკითხეს სტუმარს. შემდეგ დაუსვეს მათთვის საინტერესო ბევრი შეკითხვა, რომლებზეც ამომწურავად და სიამოვნებით უპასუხა ბატონმა გიგლამ. ღონისძიებას ძალიან ლამაზად გაუძღვნენ მერვეკლასელი გოგონები - მარიამ ოსეფაშვილი და ელიზავეტა ელიზბარაშვილი.
ეს ლამაზი ლიტერატურული საღამო დიდხანს ემახსოვრებათ მოსწავლეებს“,- გვიყვებიან სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რეგისტრაციას ახორციელებს მშობელი ან კანონიერი წარმომადგენელი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ