მოსწავლეები მედიაწიგნიერების რაობას გაეცნენ და იმსჯელეს, თუ რატომ უნდა ჰქონდეს ადამიანს ეს უნარი განვითარებული- განსაზღვროს საჭირო ინფორმაციის მოცულობა; შეაფასოს საჭირო ინფორმაციის სანდოობა; კრიტიკულად შეაფასოს ინფორმაცია და მისი წყაროები; საკუთარი ცოდნის ბაზაში გააერთიანოს შერჩეული ინფორმაცია და ეფექტურად გამოიყენოს ინფორმაცია მიზნის მისაღწევად.
მედიაწიგნიერებისა და კრიტიკული აზროვნების კავშირზე საუბრისას, მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო აქტივობები, რომლებიც ხელს უწყობენ აღნიშნული უნარების განვითარებას. მოსწავლეებმა საინტერესო ფაქტები გაიხსენეს მათემატიკის გაკვეთილებიდან.
„რაოდენ სასიამოვნოა, როცა მოსწავლეებმა გააცნობიერეს, რომ ბრმად არ უნდა ენდო ინფორმაციას და მედიაწიგნიერება განყენებულად არ დგას, ის მხოლოდ ერთი კონკრეტული საგნის სასწავლი არ არის. მის განვითარებაში ყველა საგანს თავისი წვლილი შეაქვს და განსაკუთრებით მათემატიკის ლოგიკური მსჯელობით გაჯერებული კრიტიკული აზროვნება ამაღლებს მას, რომელიც თავის მხრივ ხელს უწყობს ციფრული, გლობალური სამყაროს ადამიანის ცნობიერების ჩამოყალიბებას, რაც საოცრად მნიშვნელოვანია დღეს, რათა ადამიანმა დაკარგულად არ იგრძნოს თავი“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
IV
ა კლასში ჩატარდა გაკვეთილი რომლის თემა „ცნობილი მოგზაურები“ იყო. მას მასწავლებელი თეა ჭუმბურიძე უძღვებოდა.
სახელმძღვანელოში მოცემული მასალის პარალელურად, გაკვეთილზე ინტერნეტრესურსები გამოიყენეს, მათ შორის მასწავლებლის მიერ დამზადებული ელექტრონული წიგნი. გაკვეთილზე გამოყენებული მეთოდებით, მოსწავლეებმა შეძლეს მოცემული ინფორმაციის დახარისხება, მონაცემების დამუშავება და საინფორმაციო ტექსტის გაგება-გააზრება.
Vგ კლასში კი ინგლისურ ენაში ინფორმაციული ხასიათის გაკვეთილი ჩატარდა.
მოსწავლეებმა იმსჯელეს ინტერნეტით გამოწვეულ საფრთხეებზე და დასახეს ალტერნატიული გზები დეზინფორმაციის თავიდან ასაცილებლად.
კლასის დამრიგებელი მანანა წულაიაა.
გაკვეთილზე მოსწავლეთა გახალისება, განსაკუთრებით, ტყუილების თემასთან დაკავშირებით, ბარონი მიუნჰაუზენის თავგადასავალის გაგებამ გამოიწვია, რომელიც მათდა გასაკვირად, რეალური პიროვნება იყო, თანაც, სამხედრო პირი, მამაცი მეომარი, სახელგანთქმული მონადირე და კარგი მთხრობელი.
კლასი გამოირჩეოდა აქტიურობით, რამაც გაზარდა მათი ინტერესი და მოტივაცია შესასწავლი საკითხის მიმართ“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.