სიახლეები
სკოლები

წყალტუბოს N1 სკოლის სხვადასხვა კლასში მედიაწიგნიერების დღე მრავალფეროვანი საგანმანათლებლო აქტივობებით აღნიშნეს
31-10-2022
-
+


ოტია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლის სხვადასხვა კლასში მედიაწიგნიერების კვირეული საინტერესო აქტივობებით აღინიშნა. 

V კლასში ჩატარდა მათემატიკის ინტერაქტიული გაკვეთილი თემაზე - „როგორ ხდება ციფრული, გლობალური სამყაროს ადამიანის ცნობიერების ჩამოყალიბება“. მას მასწავლებელი მანანა წულაია უძღვებოდა. 
მოსწავლეები მედიაწიგნიერების რაობას გაეცნენ და იმსჯელეს, თუ რატომ უნდა ჰქონდეს ადამიანს ეს უნარი განვითარებული-  განსაზღვროს საჭირო ინფორმაციის მოცულობა; შეაფასოს საჭირო ინფორმაციის სანდოობა;  კრიტიკულად შეაფასოს ინფორმაცია და მისი წყაროები; საკუთარი ცოდნის ბაზაში გააერთიანოს შერჩეული ინფორმაცია და ეფექტურად გამოიყენოს ინფორმაცია მიზნის მისაღწევად.

მედიაწიგნიერებისა და კრიტიკული აზროვნების კავშირზე საუბრისას, მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო აქტივობები, რომლებიც ხელს უწყობენ აღნიშნული უნარების განვითარებას. მოსწავლეებმა საინტერესო ფაქტები გაიხსენეს მათემატიკის გაკვეთილებიდან. 
 
„რაოდენ სასიამოვნოა, როცა მოსწავლეებმა გააცნობიერეს, რომ ბრმად არ უნდა ენდო ინფორმაციას და მედიაწიგნიერება განყენებულად არ დგას, ის მხოლოდ ერთი კონკრეტული საგნის სასწავლი არ არის. მის განვითარებაში ყველა საგანს თავისი წვლილი შეაქვს და განსაკუთრებით მათემატიკის ლოგიკური მსჯელობით გაჯერებული კრიტიკული აზროვნება ამაღლებს მას, რომელიც თავის მხრივ ხელს უწყობს ციფრული, გლობალური სამყაროს ადამიანის ცნობიერების ჩამოყალიბებას, რაც საოცრად მნიშვნელოვანია დღეს, რათა ადამიანმა დაკარგულად არ იგრძნოს თავი“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. 

IV კლასში ჩატარდა გაკვეთილი რომლის თემა „ცნობილი მოგზაურები“ იყო. მას მასწავლებელი თეა ჭუმბურიძე უძღვებოდა. 

სახელმძღვანელოში მოცემული მასალის პარალელურად, გაკვეთილზე ინტერნეტრესურსები გამოიყენეს, მათ შორის მასწავლებლის მიერ დამზადებული ელექტრონული წიგნი. გაკვეთილზე გამოყენებული მეთოდებით, მოსწავლეებმა შეძლეს მოცემული ინფორმაციის დახარისხება, მონაცემების დამუშავება და საინფორმაციო ტექსტის გაგება-გააზრება.

V კლასში კი ინგლისურ ენაში ინფორმაციული ხასიათის გაკვეთილი ჩატარდა.
მოსწავლეებმა იმსჯელეს ინტერნეტით გამოწვეულ საფრთხეებზე და დასახეს ალტერნატიული გზები დეზინფორმაციის თავიდან ასაცილებლად.

კლასის დამრიგებელი მანანა წულაიაა.

გაკვეთილზე მოსწავლეთა გახალისება, განსაკუთრებით, ტყუილების თემასთან დაკავშირებით, ბარონი მიუნჰაუზენის თავგადასავალის გაგებამ გამოიწვია, რომელიც მათდა გასაკვირად, რეალური პიროვნება იყო, თანაც, სამხედრო პირი, მამაცი მეომარი, სახელგანთქმული მონადირე და კარგი მთხრობელი.
კლასი გამოირჩეოდა აქტიურობით, რამაც გაზარდა მათი ინტერესი და მოტივაცია შესასწავლი საკითხის მიმართ“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. 

იხილეთ ვიდეო და ფოტოები:

 
 

კომენტარები


ეტალონი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ცაგერს სტუმრობს
14 მაისს „ეტალონის“ გუნდურ ჩემპიონატს ონის მუნიციპალიტეტმა უმასპინძლა.
ღონისძიების შედეგად გამოვლინდება, 2024 წლის ონის „ეტალონი გუნდი“
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ამბროლაურს ესტუმრა
სიახლეები
სკოლებსა და ბაღებში სწავლა შეწყდება - 17 მაისი უქმე დღედ გამოცხადდა
„კატეგორიულად ვემიჯნებით ცენტრის განცხადებას, რომლითაც ჩრდილი ადგება ახალგაზრდობის ნათელ, გულწრფელ და სამართლიან პროტესტს“ - EQE -ს თანამშრომლები 
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
ციფრულ სივრცეში მოსწავლეებმა „ნახეს“ წყალქვეშა სამყაროს ბინადრები, ხოლო ილია ჭავჭავაძის ლიტერატურულ მუზეუმში კი გაეცნენ თოჯინების ისტორიას
მოსწავლეებმაც აღნიშნეს, რომ მსგავსი აქციები ძალიან სახალისო და საჭიროა ჯანსაღ გარემოში საცხოვრებლად
სკოლა აქტიურადაა ჩართული სამოქალაქო განათლების პროექტში. მეორე სემესტრში, სკოლაში განხორციელდა პროექტი -„სახელმწიფო და კანონის უზენაესობა“
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება