მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ბრაზის თერმომეტრი“ სოციო-ემოციური სწავლის ხელშემწყობი სახალისო აქტივობაა. მისი მიზანი ემოციების ამოცნობა, გააზრება და მართვის უნარის განვითარებაა.
ამ აქტივობის შედეგად მოსწავლეები სწავლობენ, რომ გაბრაზება ბუნებრივი მოვლენაა და ყველას შეუძლია გაბრაზება სხვადასხვა მიზეზის გამო. გარდა ამისა, მოსწავლეები აცნობიერებენ, რომ ზოგჯერ გაბრაზებას განსაკუთრებით ჭარბი ემოციები ახასიათებს და ამ დროს შეიძლება ადამიანმა წონასწორობა დაკარგოს. ისინი იაზრებენ, რომ სხვადასხვა სიტუაციაში ბრაზის ტემპერატურამ შეიძლება ისე მოიმატოს, როგორც წყლის ტემპერატურა იმატებს ნელ-ნელა, სანამ ადუღდება.
როგორ გამოვიყენოთ „ბრაზის თერმომეტრი“ სასწავლო პროცესში?
თავად მოამზადეთ ან მოამზადებინეთ მოსწავლეებს სამუშაო ფურცლები, რომელზეც გამოსახული იქნება თერმომეტრი, ხოლო თერმომეტრზე დატანილი უნდა იყოს ნიშნულები, რომლებიც მას 5 ნაწილად ჰყოფს. შეგიძლიათ თითოეული ნიშნული სხვადასხვა ფერით მონიშნოთ ისე, რომ ფერის ცვლილებამ ქვევიდან ზევით ტემპერატურის მატებაზე მიანიშნოს. დანომრეთ ნიშნულები ქვემოდან ზემოთ: 1-დან 5-ის ჩათვლით. ნუმერაციის მიხედვით დაიტანეთ მინიშნებები: 1- მშვიდი, 2- გაღიზიანებული, 3 - ნაწყენი, 4 - გაბრაზებული, 5 - განრისხებული.კარგი იქნება, თუ მოსწავლეები ამ მეთოდის გამოყენებისას თითოეული ემოციის შესაბამისად, მათი მართვის სტრატეგიებზეც ისაუბრებენ და იმსჯელებენ, კონკრეტულ სიტუაციაში რა გამოსავალი შეიძლება არსებობდეს ამა თუ იმ ემოციის მართვისთვის. ამასთან, მნიშვნელოვანია, დისკუსიის დროს მასწავლებელმა უზრუნველყოს, რომ მოსწავლეებმა შეძლონ ერთმანეთის მოსმენა და განსხვავებული მოსაზრებების მიღება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თითოეულ ბაღში აღსაზრდელთა სწრებადობა და თანამშრომელთა გამოცხადება დროის კონკრეტულ მონაკვეთში ციფრული მატარებლებით გადამოწმდება
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
მოსწავლეები გაერთიანდნენ სლოგანის - „იკითხე ხმამაღლა, შეცვალე მსოფლიო!“ - გარშემო
„სიხარულით გვინდა გაცნობოთ, რომ ჩვენი სკოლის მოსწავლეები მასწავლებელ ნათია ვარდიაშვილის ხელმძღვანელობით წარმატებით წარდგნენ ფესტივალზე“
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს