„ტანადობის დარღვევა“ - ქუთაისის N19 საჯარო სკოლის მე-8 კლასის მოსწავლეებმა საინტერესო კომპლექსურ დავალებაზე იმუშავეს
22-03-2022
დაკოპირებულია
-
+
ქუთაისის N19 საჯარო სკოლა აქტიურად არის ჩართული მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის დანერგვის პროცესში. აღსანიშნავია, რომ სკოლის პედაგოგები მუდმივად ცდილობენ, მოსწავლეებისთვის საგაკვეთილო პროცესი საინტერესო და მრავალფეროვანი იყოს, რისთვისაც მასწავლებლები ხშირად მიმართავენ კომპლექსურ დავალებებს.
სკოლის წარმომადგენლის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ამჯერად კომპლექსური დავალება საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა კათედრის ბიოლოგიის პედაგოგმა ლელა მანჯავიძემ მე-8ბ კლასში განახორციელა. კომპლექსური დავალების თემა იყო - „ტანადობის დარღვევა“.
„მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული კომპლექსური დავალების შესრულების პროცესში, მათ შექმნეს ხერხემლის მოდელი და პროდუქტი წარმოადგინეს ბუკლეტის სახით - როგორ ავირიდოთ თავიდან ტანადობის დარღვევა?! “ - არნიშნულია მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ