მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ინკლუზიური განათლება ყველა მოსწავლის სასწავლო პროცესში ჩართვას გულისხმობს, მიუხედავად მათი შესაძლებლობებისა და უნარ-ჩვევებისა. ასეთ დროს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების, ასევე შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე მოსწავლეები ინდივიდუალური და/ან მოდიფიცირებული სასწავლო გეგმებით სწავლობენ.
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შესრულებაზე პასუხისმგებელი სკოლის ისგ ჯგუფია. თითოეული სსსმ მოსწავლისათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შესამუშავებლად განისაზღვრება ისგ ჯგუფი, რომელსაც სსსმ მოსწავლისათვის ისგ-ს შემუშავება და მისი განხორციელება ევალება. ჯგუფი ვალდებულია ისგ-ის მასალა წარუდგინოს სკოლის დირექტორს.
ვინ არიან ისგ-ის ჯგუფის წევრები?
სკოლის ისგ ჯგუფი შედგება შემდეგი წევრებისაგან:
ისგ ჯგუფს უნდა ჰყავდეს კოორდინატორი, რომელიც წარმართავს ჯგუფის წევრების მუშაობას და პასუხისმგებელია ჯგუფის საქმიანობაზე. ჯგუფს ხელმძღვანელობას უწევს დამრიგებელი.
აუცილებელია, რომ ისგ ჯგუფი შეიკრიბოს სასწავლო წლის განმავლობაში მინიმუმ 4-ჯერ. ჯგუფის წევრები შეხვედრაზე განიხილავენ სსსმ მოსწავლის ჩართულობას სასწავლო პროცესში, მის სასწავლო შედეგებს, გამოწვევებს, განიხილავენ გამოყენებული სწავლების სტრატეგიების ეფექტურობას, მსჯელობენ ინდივიდუალური სასწავლო გეგმაში ცვლილებებისა და დამატებების შეტანის საჭიროებაზე, სწავლებაში ახალი მიდგომებისა და მეთოდების დანერგვის საჭიროებასა და აუცილებელ რესურსებზე.
ისგ ჯგუფის შეხვედრებზე სპეციალური მასწავლებელი ან კლასის დამრიგებელი აწარმოებს სხდომის ოქმებს, რომლებიც მოსწავლის პირად საქმეში ინახება.
სასწავლო წლის დასასრულს, ისგ ჯგუფის წევრმა თითოეულმა მასწავლებელმა უნდა შეაფასოს სსსმ მოსწავლის მიღწევების (ცოდნა, უნარ-ჩვევები) შესაბამისობა ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ სასწავლო შედეგებთან და ანგარიში წარუდგინოს დირექტორს, პედაგოგიურ საბჭოსა და მშობელს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებში სრულწლოვანი მოსწავლეების რიცხვი 3600-ს აჭარბებს - დეტალური ინფორმაცია
სახელმწიფო გრანტის მოპოვება 1-დან 6 წლამდეა შესაძლებელი - გრანტის ხანგრძლივობა სწავლების საფეხურების მიხედვით
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა საზეიმოდ მორთუოლ გარემოში დრო შთამბეჭდავად გაატარეს და სასკოლო საზოგადოებასაც დაუვიწყარი მომენტები აჩუქეს
მათი დავალება იყო სხვადასხვა მარცვლები ერთმანეთთან ისე დაეკავშირებინათ, რომ მიეღოთ და წაეკითხათ სიტყვები
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას