„მშობლებს ვურჩევდი, დააფასონ სკოლისა და პედაგოგის შრომა“ - თბილისის N128 სკოლის დირექტორი გულნაზი ხორბალაძე
31-03-2021
დაკოპირებულია
-
+
რა გამოწვევების წინაშე დააყენა კოვიდ-პანდემიამ და რა ასწავლა ონლაინ სწავლებამ; როგორ დაახასიათებდა 2020 წელს და რაზე ფიქრობს ყველაზე ხშირად - ამ და სხვა საკითხებზე etaloni.ge თბილისის N128 საჯარო სკოლის დირექტორის, გულნაზი ხორბალაძის ბლიც-ინტერვიუს გთავაზობთ:
- კოვიდ-პანდემიამ დაგვანახა...
- პირველ რიგში ის, რომ მთავარია უსაფრთხოება, რეგულაციების დაცვა; რომ პანდემიის პირობებში, შესაძლებელია, სკოლის ფუნქციონირება.
- ონლაინ სწავლებამ გვასწავლა...
- რთულ სიტუაციებთან შეჭიდება, გამკლავება, პრობლემების სწრაფად იდენტიფიცირება და მათი გადაჭრის გზების დასახვა. სხვაგვარად შეუძლებელი იქნებოდა 1 200-ბავშვიანი სკოლის ამოქმედება, სამოქმედო გეგმის შემუშავება, ახალი ტექნოლოგიების დაუფლება.
- როცა გაკვეთილზე ვესწრები და ვხედავ მოსწავლეების აქტიურ ჩართულობას, მიზანდასახულობას, პროდუქტიულობას; როცა ბავშვებს არ სურთ ზარი დაირეკოს; როცა მასწავლებელი აკადემიურ შედეგებზე გადის და კარგ პიროვნებებს ზრდის.
- მოსწავლეებისგან ყველაზე მეტად მიკვირს...
- მათი გაუცხოება. ერთწლიანმა ონლაინ სწავლების რეჟიმმა შეცვალა ბავშვების მენტალობა. ისინი საკუთარ ნაჭუჭში მოექცნენ. გაჩნდა ურთიერთობის დეფიციტი. მოსწავლეთა ერთ ნაწილს გაუჩნდა კომუნიკაციის პრობლემა.
- მშობლებს ვურჩევდი...
- ვიდრე განსჯიდნენ, მოუსმინონ მოზარდს, გაიგონ მისი პრობლემა და დაეხმარონ პრობლემის გადაჭრაში; დააფასონ სკოლისა და პედაგოგის შრომა.
- ყველაზე ხშირად ვფიქრობ...
- თუ როგორი დიდი სიკეთის მომტანია საკლასო ოთახებში სწავლის განხორციელება. დიდი სურვილი მაქვს, 15 ივნისამდე სკოლამ შეძლოს დასწრებული სწავლების რეჟიმში მუშაობა და დასახული მიზნების წარმატებით შესრულება.
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ