მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის ვაკიჯვრის საჯარო სკოლა სამოქალაქო განათლების მიმართულებით გაწეული წარმატებული მუშაობისთვის ტექნიკით დაჯილდოვდა.
„გურიის ახალგაზრდული რესურსცენტრის“ ორგანიზებით დემოკრატიული ჩართულობის ცენტრში გაიმართა სამოქალაქო განათლების პროგრამის, „მომავლის თაობა“ პარტნიორი სკოლების მოსწავლეთა მიერ გახორციელებული პროექტების შედეგების პრეზენტაცია.
ღონისძიებაზე მოსწავლეებმა წარმოადგინეს, პროგრამის ფარგლებში, 2019 სასწავლო წლის მეორე სემესტრში გახორციელებული საქმიანობები, საკლასო, საკლუბო და საგრანტო პროექტები. პროექტის ,,დაიცავი დედამიწა“ პრეზენტაცია გააკეთა ვაკიჯვრის საჯარო სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლე ანანო ჭოხონელიძემ.
ასევე, მოხდა ტექნიკის კონკურსში გამარჯვებული სასკოლო სამოქალაქო კლუბებისა და პედაგოგების დაჯილდოება – ლეპტოპები გადაეცათ ცხემლისხიდის, ბაილეთისა და ვაკიჯვრის საჯარო სკოლებს, პლანშეტი კი ასკანის საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების პედაგოგს თამარ ინწკირველს.
ღონისძიებას დაესწრო პროგრამის პარტნიორი სკოლების (კვირიკეთი, ცხემლისხიდი, ვაკიჯვარი, ბაილეთი, ასკანა, წყალწმინდა, ბოხვაური) დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები, მშობლები, ადგილობრივი თვითმმართველობის, არასამთავრო ორგანიზაციების, მასმედიის, PH International – ის წარმომადგენლები.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ