მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჭიათურის კულტურის სახლში ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სასწავლო შემოქმედებითი და კულტურის განვითარების ცენტრის კულტურული მემკვიდრეობის განვითარების დეპარტამენტის ეგიდით მომზადდა პროექტი: „წმიდა კეთილმსახური მეფე დავით აღმაშენებელი“.
პროექტი ჭიათურის მუნიციპალიტეტის ითხვისის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეთა აქტიური მონაწილეობით მომზადდა.
მოსწავლეებმა წარმოაჩინეს დიდი მეფის დაუღალავი ღვაწლი ჩვენი სამშობლოს გაძლიერებისა და გაერთიანების საქმეში. ხაზი გაესვა აგრეთვე ამ თავდაუზოგავი მეფის საგანმანათლებლო საქმიანობას. სწორედ ამიტომ ქართულმა საუნივერსიტეტო საზოგადოებამ საქართველოს პირველი უნივერსიტეტის გახსნის თარიღი დაამთხვია დავით აღმაშენებლის ხსენების დღეს.
პროექტში მონაწილეობდნენ ითხვისის N2 საჯარო სკოლის IX-X მოსწავლეები: ლიზი იაკობიძე, დიანა იაკობიძე, ვახტანგ წერეთელი, ერეკლე იაკობიძე, ლუკა იაკობიძე, ბარბარე ღავთაძე, ქეთევან ღავთაძე, სალომე ხახიშვილი, ასევე IV კლასელები: კესო ღავთაძე და გურამ კვანტიძე.
ღონისძიება პატრიოტული სიმღერებით დაამშვენა სკოლასთან არსებულმა გუნდმა ნანული წერეთლის ხელმძღვანელობით.
შეგახსენებთ, რომ 8 თებერვალს საქართველოს მართლმადიდებლურმა ეკლესიამ წმინდა მეფე დავით აღმაშენებლის ხსენების დღეს აღნიშნა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ტესტირების განრიგი ცნობილია - ვადები და დეტალები
აღმზრდელთა ანაზღაურება 20 პროცენტით ორ წელში გაიზრდება, ხუთ წელიწადში კი ეროვნულ საშუალო ხელფასს გაუთანაბრდება - სამოქმედო გეგმის პროექტი
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
მოსწავლეებმა მოილოცეს შიომღვიმის მონასტერი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ