მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქალაქ ახალციხის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსის, ხათუნა ხმალაძის ინიციატივით, განათლების სფეროში მიმდინარე სიახლეებზე, გამოწვევებსა და სამომავლო გეგმებზე სასაუბროდ ახალციხის ციხეზე საგანმანათლებლო სფეროში დასაქმებული პირები შეიკრიბნენ.
ღონისძიების ფარგლებში გამომსვლელებმა 2018-2019 სასწავლო წელი შეაჯამეს, ერთმანეთს საკუთარი წარმატების ისტორიები გაუზიარეს და სამომავლო თანამშრომლობის გზები დასახეს.
ქალაქ ახალციხის და ახალციხის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების დირექტორებს საზეიმო ვითარებაში ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს „მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტი“-ს ფარგლებში სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ განხორციელებული „ლიდერობის აკადემია 2“-ს წარმატებით დასრულების დამადასტურებელი სერტიფიკატები გადაეცათ.
ახალციხის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა განათლების სფეროში თანამშრომლობისათვის და აქტიური მხარდაჭერისათვის მადლობის სიგელი ა(ა)იპ „ახალციხის ციხე“-ს დირექტორს, დავით ტაბატაძეს და ღონისძიებაზე მიწვეულ სხვადასხვა სფეროში მოღვაწე ორგანიზაციების წარმომადგენლებსაც გადასცა.
შეხვედრას ასევე ესწრებოდნენ სამხარეო ადმინისტრაციის, ახალციხის მუნიციპალიტეტის, სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, პროფესიული კოლეჯი „ოპიზარი“-ს, თავისუფალი პროფკავშირისა და ქალაქ ახალციხის საჯარო სკოლებთან არსებული ქორეოგრაფიული და მუსიკალური სტუდიების წარმომადგენლები.
იხილეთ ფოტოები
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
დაამთავრებენ თუ არა მე-11 კლასელები წელს სკოლას? - თამარ მახარაშვილის განმარტებები
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
კვირეული გრძელდება და მოსწავლეებს არაერთ საინტერესო აქტივობას ჰპირდება
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“