მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კალისტრატე სალიას სახელობის ჯგალის თემის საჯარო სკოლაში გიორგობა და ჯგალელობა აღნიშნეს.
6 მაისი წმინდა გიორგის აღსრულების დღეა და სრულიად საქართველო ზეიმობს ამ საუფლო დღესასწაულს. წლევანდელი 6 მაისი ჯგალის თემში განსაკუთრებულად აღნიშნეს. სოფლის წმინდა გიორგის სახელობის ტაძრის მოძღვრის მამა ილია ლუკავას ინიციატივით საფუძველი ჩაეყარა ახალ ტრადიციას-ჯგალელობას და ამ დღეს კალისტრატე სალიას სახელობის ჯგალის თემის საჯარო სკოლაში საეკლესიო და საერო დღესასწაული (გიორგობა და ჯგალელობა) ერთად აღნიშნეს.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, მოსწავლეებმა წარმოადგინეს ჯგალის ისტორია და კულტურა. გაიხსენეს ღირსეული მამულიშვილები. დამსწრე საზოგადოებას გააცნეს „დიდი წალენჯიხელი“ კალისტრატე სალიას ცხოვრება და მოღვაწეობა.
სკოლის აღსაზრდელებმა ვიდეორგოლით - „თანამედროვე გმირები“ პატივი მიაგეს აგვისტოს ომში დაღუპული გმირის, ჯგალის მკვიდრი, კობა ხარჩილავას ხსოვნას, წაიკითხეს ლექსები სამშობლოზე, წმინდა გიორგიზე, საცეკვაო ნომრები შეასრულეს და პატრიოტული თემატიკის სიმღერები იმღერეს.
სკოლის ეზოში მოსწავლეების დამზადებული ნივთებისა და სუვენირების გამოფენა-გაყიდვა გაიმართა.
ღონისძიების დასასრულს დამსწრე საზოგადოება და სრულიად საქართველო დალოცა ცხუმ-ცაიშის, გერმანიისა და ავსტრიის მიტროპოლიტმა მეუფე გერასიმემ, ჯგალის წმინდა გიორგის სახელობის ტაძრის მოძღვარმა მამა ილია ლუკავამ, სიტყვით გამოვიდა წალენჯიხის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსი ლირა ღურწკაია.
ღონისძიების დასრულების შემდეგ ტრაპეზი გაიმართა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რეგისტრაციას ახორციელებს მშობელი ან კანონიერი წარმომადგენელი
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ