მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მხიარული სტარტების გუნდი „არგონავტები“ იმერეთის რეგიონის ჩემპიონი გახდა.
შეჯიბრი თერჯოლის სპორტის სასახლეში გაიმართა და მასში რეგიონის თორმეტ მუნიციპალიტეტში გამაჯვებული გუნდები მონაწილეობდნენ. ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა დამაჯერებლად იასპარეზეს. მათ ყველა პაექრობა მოიგეს, ხოლო ფინალურ შეხვედრაში სძლიეს სამტრედიის მე-11 საჯარო სკოლას ანგარიშით 42:20.
„ჩვენი სკოლის გუნდმა რეგიონალურ პირველობაზე ასპარეზობამდე მოიგო ქუთაისის პირველობა, სადაც მონაწილეობდა ქუთაისის 23 საჯარო სკოლის გუნდი. ფინალურ შეხვედრაში დაამარცხეს გასული წლის საქართველოს ვიცე ჩემპიონი, ქუთაისის 21-ე საჯარო სკოლის გუნდი. რეგიონალური თამაშის ორგანიზატორებმა ერთხმად აღნიშნეს ჩვენი სკოლის გუნდის ორგანიზებულობა, რაც სპორტის პედაგოგების, გულნარა ბზიკაძისა და ბესიკ ჯანელიძის დაუღალავი მუშაობის შედეგია“ - აღნიშნეს სკოლაში.
ჩემპიონი გუნდი შემდეგი შემადგენლობით ასპარეზობდა: მარიამ აბუთიძე, ნინო ფერცულიანი, გიორგი ტყეშელაშვილი, მალხაზ ლორია, ნინი გოგოლაძე, ანანო ორმოცაძე, ლუკა სალარიძე, გიორგი ბენდელიანი, სანდრა გაბუნია, მარიამ გოგოლაძე, ლევან ქათამაძე, თორნიკე ქაშაკაშვილი, მანდატურის სამსახური - რამაზ ხუხუა და მშობელი - ნათია გოდერიძე.
სკოლის დირექცია, მასწავლებლები, მოსწავლეები და მშობლები ულოცავენ ღირსეულ გამარჯვებას „არგონავტებს“ და მომავალ ასპარეზობებშიც წარმატებებს უსურვებენ.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ