მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხაშურის მუნიციპალიტეტის ხცისის საჯარო სკოლის მე-4 კლასის მოსწავლემ, მარიამ თედოზაშვილმა ნახატების კონკურსში გაიმარჯვა.
ბავშვთა ნახატების კონკურსი თემაზე: „მრავალფეროვნება გვაერთიანებს - საქართველო და ლატვია“ ხაშურსა და ხაშურთან დამეგობრებულ ქალაქ ბაუსკაში ევროკავშირის მიერ მხარდაჭერილი პროექტ „პლატფორმას“ ფარგლებში ერთდროულად მიმდინარეობდა.
ნახატების კონკურსში გამარჯვებული ნამუშევრები ნოემბრის თვეში ჯერ ბაუსკას მერიაში, შემდეგ კი ბაუსკას კულტურის სახლში იყო გამოფენილი. გამოფენა ლატვიის დამოუკიდებლობის 100 წლისთავისადმი მიძღვნილი საზეიმო ღონისძიებების შემადგენელ ნაწილს წარმოადგენდა.
გამოფენაში მონაწილე როგორც ლატვიელი, ისე ხაშურელი 9 საუკეთესო ნამუშევრის ავტორები ლატვიის ადგილობრივი თვითმმართველობის ასოციაციამ სამხატვრო აქსესუარების ნაკრებით დააჯილდოვა.
ბავშვთა ნახატების კონკურსის გამარჯვებულები ხაშურის მუნიციპალიტეტის მერის მოადგილე ზურაბ ჩხიტუნიძემ მუნიციპალიტეტის მერიის და ბავშვთა და მოზარდთა შემოქმედებითი განვითარების ცენტრის წარმომადგენლებთან ერთადაც დააჯილდოვა.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი