მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აფხაზეთის N14 საჯარო სკოლის კურსდამთავრებულებმა - დიტო ჭოლარიამ და ლიზი გითოლენდიამ ერთიანი ეროვნული გამოცდები წარმატებით ჩააბარეს და უმაღლეს სასწავლებლებში, სასურველ საგანმანათლებლო პროგრამებზე ჩაირიცხნენ.
დიტო ჭოლარია სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტში საერთაშორისო ურთიერთობების ფაკულტეტზე და ლიზი გითოლენდია კი მართვისა და კომუნიკაციის საერთაშორისო უნივერსიტეტ „ალტერბრიჯში“ - მასობრივი კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამაზე გააგრძელებს სწავლას.
სკოლაში კურსდამთავრებულებს გულმხურვალედ გულშემატკივრობდნენ, დღეს კი მათი წარმატებით ხარობენ და ახალგაზრდებს ბედნიერ სტუდენტობას უსურვებენ.
„აფხაზეთის N14 საჯარო სკოლის დირექცია და პედაგოგიური კოლექტივი ვულოცავთ კურსდამთავრებულებს წარმატებულ ჩარიცხვას - დიტო ჭოლარიას სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტში -საერთაშორისო ურთიერთობების ფაკულტეტზე და ლიზი გითოლენდიას ალტერბრიჯში -მართვისა და კომუნიკაციების საერთაშორისო სასწავლო უნივერსიტეტში - მასობრივი კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამაზე.
წინ, ცოდნის მწვერვალების დასაპყრობად ჩვენო საყვარელო ახალგაზრდებო“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„დიდი ენთუზიაზმით ველოდებით სკოლის დაწყებას“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი