მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის N5 საჯარო სკოლის მოსწავლეებს შესაძლებლობა ექნებათ პროფესიული პროგრამები სკოლაშივე გაიარონ.
სკოლაში სიხარულით აღნიშნავენ, რომ სკოლის ბაზაზე შესაძლებელი გახდა ხარისხიანი პროფესიული განათლების მიღება.
„ახალი ეტაპი ჩვენს სკოლაში!
მოხარულები ვართ გაცნობოთ, რომ ქობულეთის N5 საჯარო სკოლაში წარმატებით გაიარა ავტორიზაცია ახლად გახსნილმა პროფესიულმა სასწავლებელმა!
ეს ნიშნავს, რომ ახლა ჩვენს სივრცეში შესაძლებელია პროფესიული განათლების მიღება ხარისხიანად და ოფიციალურად აღიარებულ პროგრამებზე.
ჩვენი მიზანია, ახალგაზრდებს შევთავაზოთ თანამედროვე, მოთხოვნადი პროფესიული კურსები - „კომპიუტერული ქსელი და სისტემები“.
მადლობა ყველა იმ ადამიანს, ვინც ეს ნაბიჯი შესაძლებელი გახადა - ადმინისტრაციას, პედაგოგებსა და მხარდამჭერებს!
ერთად ვქმნით უკეთეს მომავალს!“,- ვკითხულობთ სკოლის სახელით გავრცელებულ განცხადებაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მინისტრის ბრძანება 300-ზე მეტ საჯარო სკოლას ეხება - წესდებაში ცვლილება შევიდა
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ადმინისტრაციის წევრებისა და პედაგოგების ერთობლივი ჩართულობით, სკოლის ეზო დასუფთავდა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი