მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტის ლიის თემის N2 საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების კათედრის წევრებმა პედაგოგებმა, თამილა ჭაჭუამ, თამუნა სამუშიამ და ლანა კაკაჩიამ მშობლებთან და ადმინისტრაციასთან შეთანხმებით დაგეგმეს და წარმატებით განახორციელეს გასვლითი სასწავლო-შემეცნებითი ღონისძიება „მინიატურების ქალაქში“.
ღონისძიების მთავარი მიზანი იყო მოსწავლეებისათვის საქართველოს კულტურული და ისტორიული ღირსშესანიშნაობების გაცნობა, მათი მნიშვნელობის გააზრება და პატრიოტული შეგრძნების გაღვივება ადრეული ასაკიდანვე.
ვიზიტის ფარგლებში ბავშვებმა დაათვალიერეს ქვეყნის სხვადასხვა კუთხის სიმბოლოდ ქცეული ნაგებობებისა და ძეგლების მინიატურული მოდელები და მიიღეს ინფორმაცია თითოეულის ისტორიასა და მნიშვნელობაზე.
მოსწავლეებს ექსკურსიაზე შესაძლებლობა ჰქონდათ წარმოეჩინათ საკუთარი ნიჭი და უნარები სხვადასხვა მიმართულებით - წაიკითხეს ლექსები საქართველოზე, იმღერეს, იცეკვეს, ითამაშეს იხალისეს, დასვეს კითხვები მათთვის საინტერესო საკითხებზე.
მოსწავლეებთან და კლასის დამრიგებელთან ერთად ექსკურსიაზე იმყოფებოდნენ სხვა მასწავლებლები, მშობლები და სკოლის ექთანი ჯენარო მარღია. ორგანიზატორები მადლობას უხდიან მათ თანადგომისთვის, თანამშრომლობისა და მხარდაჭერისთვის.
იხილეთ ვიდეო და ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი