მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახმეტის მუნიციპალიტეტის სოფელ დუისის საჯარო სკოლაში მოსწავლის - მუსლიმ ბორჩაშვილი წარატებას აღნიშნევენ.
24 იანვარს, განათლების საერთაშორისო დღეს, დედაქალაქში, „ჰელფინგ ჰენდის“ ორგანიზებითა და ახალგაზრდობის სააგენტოს მხარდაჭერით, „2024 წლის საუკეთესო მოხალისის ეროვნული ჯილდოს“ გამარჯვებულთა გამოსავლენად, ღონისძიება გაიმართა.
ღონისძიებას ესწრებოდნენ საქართველოს პარლამენტის წევრები, საქართველოს განათლების, მეცნიერების და ახლგაზრდობის სამინისტროს წარმომადგენლები, გაეროს ბავშვთა ორგანიზაციის წარმომადგენლები, მშვიდობის კორპუსის ხელმძღვანელი საქართველოში, თბილისის მერიისა და საკრებულოს წარმომადგენლები.
ღონისძიებაზე ჟიურის რჩეული, „2024 წლის საუკეთესო მოხალისის ეროვნული ჯილდოს“ მფლობელი გახდა დუისის საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე მუსლიმ ბორჩაშვილი.
მუსლიმი 2019 წლიდან აქტიურადაა ჩართული მოხალისეობრივ საქმიანობაში და ბევრი სასიკეთო საქმე გააკეთა სკოლისთვის და პანკისის ხეობისთვის.
მოსწავლემ აუდიტორიის წინაშე სიტყვით გამოსვლისას აღნიშნა, რომ, მოხალისეობა არ არის მარტო საქმიანობა, რომელსაც აკეთებ საზოგადოების საკეთილდღეოდ, არამედ ეს არის დიდი პასუხისმგებლობა და ადამიანების მიმართ არსებული სიყვარული“.
სკოლაში მოსწავლის წარმატებით ამაყობენ და ახალი მწვერვალების დაპყრობას უსურვებენ.
„მუსლიმ ბორჩაშვილს ვულოცავთ, ამ დიდ გამარჯვებას და სამომავლო საქმიანობაში ვუსურვებთ წარმატებებს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ