მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის №4 საჯარო სკოლაში სასწავლო პროცესი გაჯერებულია საინტერესო ღონისძიებებით. აქტიურად აღინიშნება მნიშვნელოვანი თარიღები და მოვლენები.
11 თებერვალი მეცნიერ ქალთა და გოგონათა საერთაშორისო დღეა. ამ მნიშვნელოვან თარიღს მიეძღვნა საგანმანათლებლო-სამეცნიერო ღონისძიება ქუთაისის №4 საჯარო სკოლაში. დირექციის (სკოლის დირექტორი მაკა გუბელაძე, დირექტორის მოადგილე ბექა ძოწენიძე) მოწვევით, სკოლაში სტუმრად იმყოფებოდა აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის თანამშრომელი და კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტის დოქტორანტი, ლექტორი ანა ჯიქია. მან წარმოადგინა მოხსენება თემაზე -„ქალები მეცნიერებაში — გენდერული ბარიერები“.
მომხსენებელმა გააანალიზა თანამედროვე გენდერული პოლიტიკის აქტუალური საკითხები. განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმო უმაღლესი განათლების სფეროს, მის აქტუალურობას. ლექტორმა დეტალურად მიმოიხილა სხვადასხვა საგანმანათლებლო პროგრამა, რომლებიც ხელს უწყობს ქალთა როლის გაძლიერებას მეცნიერებაში და წარმოადგინა საერთაშორისო გამოცდილება ამ მიმართულებით.
შეხვედრის ფარგლებში გაიმართა ნაყოფიერი დისკუსია, სადაც მონაწილეებმა განიხილეს ქართულ საგანმანათლებლო სივრცეში არსებული რეალობა და სამომავლო პერსპექტივები ქალთა სამეცნიერო პოტენციალის სრულად რეალიზების კუთხით.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ