| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ავთანდილ დეკანოიძის სახელობის ქალაქ ქუთაისის N32 საჯარო სკოლაში სასწავლო წელი აქტიურად მიმდინარეობს.
ამჯერად, მე-10გ კლასის ინიციატივით და მოსწავლეთა თვითმმართველობის ორგანიზებით, ტოლერანტობის საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით პროექტი - „ტოლერანტობა, ღირებულება რომელიც გვაერთიანებს“ განხორციელდა.
აღსანიშნავია, რომ ტოლერანტობის საერთაშორისო დღის აღსანიშნავად, სკოლაში საზოგადოებრივ მეცნიერებათა კათედრის ორგანიზებით, შემდეგი აქტივობები მოეწყო:
პროექტის ფარგლებში განხორციელებული აქტივობების შესახებ მოსწავლეებმა ინგლისურ ენაზე პრეზენტაცია აფხაზეთის N5 საჯარო სკოლაში გამართულ კონფერენციაზე წარადგინეს. მათ გამოცდილება პოლონეთის სკოლასა და იმერეთის სკოლებს გაუზიარეს.
კონფერენციაზე უცხოელი სტუმარი იყო მიწვეული, რომელმაც მოსწავლეებთან დისკუსია ტოლერანტული ღირებულებების მნიშვნელობაზე გამართა. შეხვედრა ინგლისურ ენაზე, მოსწავლეთა აქტიური მონაწილეობით, მიმდინარეობდა.
„პრეზენტატორები ანასტასია ჩოგოვაძე, რეზი ჭიპაშვილი და გიორგი ცხვარაძე იყვნენ. მათ სამოქალაქო განათლების მასწავლებელი - ნანა მარღანიაა, დამრიგებელი - მაია დვალი და მანანა შალამბერიძე ხელმძღვანელობდნენ. მადლობა აფხაზეთის მეხუთე საჯარო სკოლას კონფერენციის ორგანიზებისთვის და მასპინძლობისთვის“,- ამბობენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასწავლო პროცესს მასწავლებელი არმინე წარუკიანი ხელმძღვანელობდა
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“