მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ანდრია რაზმაძის სახელობის ქუთაისის N41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებაზე მუდმივად ზრუნავენ და პროფესიონალი პედაგოგები თავს არ ზოგავენ, რათა ბავშვებს ჰქონდეთ სწავლის მოტივაცია,
აქტიურად ჩაერთონ სხვადასხვა საგანამანათლებლო ინიციატივებში და საკუთრი შესაძლებლობებიც მაქსიმალურად წარმოაჩინონ.
ამის დასტურია მოსწავლეების წარმატება ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის III ტურში.
სკოლა ამაყობს მოსწავლეთა მიღწევებით და სიამაყით გვაცნობს თითოეულ მათგანს:
ქართულ ენასა და ლიტერატურაში გამარჯვება მოიპოვა ანი მუმლაძემ; მათემატიკაში - ბარბარე კუჭავამ, მიხეილ გვენეტაძემ, მირიან გოგოლაშვილმა, ნინო ნებიერიძემ და ზაური ჩუბინიძემ; ფიზიკაში - მირიან გოგოლაშვილმა და ზაური ჩუბინიძემ; ინგლისური ენაში - ანანო მელქაძემ, ანი მუმლაძემ, ზაური ჩუბინიძემ და თეკლა ჩხაბერიძემ; ფრანგული ენაში - ანი მუმლაძემ; ისტორიაში კი - ნიკოლოზი ტორაძემ.
„ვულოცავთ ჩვენს მოსწავლეებს ამ დიდ წარმატებას!“, - ასე ულოცავს მშობლიური სკოლა ბავშვებს, რომელსაც etaloni.ge-ც უერთდება.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი