მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჩხოროწყუს მუნიციპალიტეტის მუხურის თემის საჯარო სკოლაში სასწავლო წელი საინტერესო და მრავალფეროვანი აქტივობებითაა დატვირთული, რომლებშიც მოსწავლეები მონდომებით ერთვებიან.
ამჯერად, მოსწავლეები შემოქმედებით და ინფორმაციულად დატვირთულ „პოეტური მარათონში“ ჩაერთნენ, რომელშიც მათთან ერთად ასევე, რამინ დიხამინჯიას სახელობის ჩხოროწყუს N1 საჯარო სკოლის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ.
მათთან ერთად აქტივობაში ჩართულნი იყვნენ მარათონის იდეის ავტორი კოტე ნაჭყებია და მუხურის საჯარო სკოლის დირექტორი როდერ ცირდავა.
მოსწავლეებმა მოინახულეს ძველი ხიბულა, პატივი მიაგეს ზვიად გამსახურდიას ხსოვნას, შემდგომ სოფელ ობუჯში გადაინაცვლეს ლეო ქიაჩელის სახლ-მუზეუმში.
აღნიშნული აქტივობების შემდეგ ისინი წალენჯიხაში, ტერენტი გრანელისა და ბოლოს, სოფელ მუხურში, ლაშა გახარიას სახლ-მუზეუმს ესტუმრნენ.
მოზარდებმა მოისმინეს საინტერესო ამბები, ჩერთნენ დისკუსიაში და წაიკითხეს ლექსები ზემოთ ხსენებულ პოეტთა შემოქმედებიდან.
ეს დღე საინტერესო, დასამახსოვრებელი და შემეცნებითი იყო თითოეული მოსწავლისთვის.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი