სიახლეები
სიახლეები

ანაზღაურება 2640 ლარია - გაეცანით მანდატურის სამსახურის ვაკანსიის დეტალებს
20-02-2024
-
+


საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახური აცხადებს კონკურსს ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის (სამმართველო) საკონსულტაციო მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე. ანაზღაურება 2640 ლარია.

ყველა დეტალი 

კონკურსის პირობები და კანდიდატისათვის წაყენებული სავალდებულო მოთხოვნები:

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

ა) უმაღლესი განათლება - მაგისტრი ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი ინკლუზიური/სპეციალური განათლების, ფსიქოლოგიის, სოციალური მუშაობის, ოკუპაციური თერაპიის  მიმართულებით;
ბ) სამუშაო გამოცდილება - ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მიმართულებით მუშაობის არანაკლებ 5 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის, სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების ან/და შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე ბავშვების/მათი ოჯახების საკონსულტაციო მომსახურების სფეროში მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი  გამოცდილება;
გ)  ხელმძღვანელ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველი);
დ) სახელმწიფო ენის სრულყოფილი ცოდნა;
ე) ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველი);
ვ) საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა (Microsoft Word; Microsoft Excel; Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook).

ფუნქცია-მოვალეობები:

· ხელმძღვანელობს და წარმართავს მის პასუხისმგებლობაში შემავალ მიმართულებას და ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის (სამმართველო) – (შემდგომ - ცენტრი) ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასებისა და კონსულტირების  პროფესიული ზედამხედველების (შემდგომ - პროფესიული ზედამხედველები) საქმიანობას;

· ახორციელებს კონტროლს მის დაქვემდებარებაში მყოფი პროფესიული ზედამხედველების მიერ სამსახურებრივი მოვალეობისა და საქართველოს კანონმდებლობის/სამსახურის შინაგანაწესის მოთხოვნათა შესრულებაზე;

· ანაწილებს სამუშაოს მის დაქვემდებარებაში მყოფ თანამშრომლებს შორის, აძლევს მათ მითითებებსა და დავალებებს;

· უზრუნველყოფს ჯამური - ყოველთვიური, კვარტალური, წლიური ანგარიშების წარმოებას, მათ ანალიზს და ამ მიზნით სხვა სტრუქტურული ერთეულებიდან  შესაბამისი  ინფორმაციის  გამოთხოვას;

· უზრუნველყოფს უშუალოდ მისი პასუხისმგებლობის ფარგლებში შემავალ საკითხებზე სხვადასხვა სახელმწიფო და არასახელმწიფო დაწესებულების, აგრეთვე, მოქალაქეთა, ფიზიკური პირების განცხადებების, წერილების, დოკუმენტაციის დადგენილი წესით განხილვას და მათზე რეაგირებას. ასევე, ეცნობა და ამზადებს მის პასუხისმგებლობაში შემავალი მიმართულების ფარგლებში წარმოებულ კორესპონდენციას;

· ზრუნავს მის პასუხისმგებლობაში შემავალი მიმართულების (ფსიქოსაგანმანათლებლო საკონსულტაციო მომსახურების) მუდმივ განვითარებაზე;

· აქვს აქტიური და უწყვეტი კონტაქტი მის დაქვემდებარებაში მყოფ თანამშრომლებთან, ატარებს მათთან შეხვედრებს და ეცნობა მათ მუშაობასა და ანგარიშებს;

· წვლილი შეაქვს მთლიანად ცენტრის (სამმართველოს) მომსახურების და მასში ჩართული სპეციალისტების  განვითარებაში;

· მონაწილეობს ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მიმართულებით საინფორმაციო ხასიათის შეხვედრების დაგეგმვასა და ჩატარებაში საგანმანათლებლო დაწესებულების დირექციასთან, პედაგოგებთან, მოსწავლეებთან, მათ მშობლებთან/კანონიერ წარმომადგენლებთან, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართულ სპეციალისტებთან, საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურებთან და სხვა დაინტერესებულ პირებთან/მხარეებთან;

· აქტიურად თანამშრომლობს რესურსსკოლებთან საკონსულტაციო მომსახურების უზრუნველყოფის ფარგლებში და წვლილი შეაქვს რესურსსკოლების საკონსულტაციო მომსახურებასთან დაკავშირებული კომპეტენციების  განვითარებაში;  

· კომპეტენციის ფარგლებში, წვლილი შეაქვს ცენტრის საქმიანობასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის/პროტოკოლების, მეთოდოლოგიური რესურსის განვითარებაში;

· განსაზღვრავს მის პასუხისმგებლობაში შემავალი მიმართულების განვითარების და პროფესიული ზედამხედველების რაოდენობის გაზრდის საჭიროებებს და ზრუნავს მიმართულების და  პროფესიული ზედამხედველების მუდმივ განვითარებაზე;

· უზრუნველყოფს მის პასუხისმგებლობაში შემავალი მიმართულების ფარგლებში წამოჭრილი პრობლემური შემთხვევების გადაჭრას;

· ხელს უწყობს მის დაქვემდებარებაში შემავალ და სხვა სპეციალისტებს შორის თანამშრომლობით ურთიერთობებს და მულტიდისციპლინური მიდგომით მუშაობას;

·უზრუნველყოფს მის პასუხისმგებლობაში შემავალი მიმართულების თანამშრომლების მიერ სამუშაოს მაღალი ხარისხით და განსაზღვრულ ვადებში შესრულებას;

· აქვს მჭიდრო თანამშრომლობა სხვა მიმართულების მენეჯერებთან და მათთან კოორდინირებულად წარმართავს მის პასუხისმგებლობაში შემავალი მიმართულების საქმიანობებს;

· აქვს მჭიდრო თანამშრომლობა ფსიქოსოციალური მომსახურების სპეციალისტებთან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე/შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეებისთვის მომსახურების გაწევის მიმართულებით;

· წვლილი შეაქვს მის პასუხისმგებლობაში შემავალი მიმართულების/მომსახურების ხარისხის განვითარებაში  და ცნობადობის ამაღლებაში, როგორც სამსახურის ფარგლებში, ასევე, მის მიღმა;

· მუდმივად ანახლებს თავის ცოდნას ინკლუზიურ/სპეციალურ განათლებასა და მის პასუხისმგებლობაში შემავალ მიმართულებაში მიმდინარე კვლევებისა და სიახლეების შესახებ და ზრუნავს ცოდნის გავრცელებაზე ცენტრის თანამშრომლებში;

· ამზადებს ცენტრის უფროსთან და სხვადასხვა სამუშაო შეხვედრისთვის განსახილველ საკითხებს;

·  ხელს აწერს და ავიზებს უშუალოდ მის პასუხისმგებლობაში შემავალ დოკუმენტაციას;

· ასრულებს უფროსის  დავალებებს, მითითებებსა და ბრძანებებს;

· ახორციელებს საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ სხვა უფლებამოსილებებს.


კომენტარები


ეტალონი

მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება

2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება

„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“

„ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი დაიწყო - ოლიმპიადები სამ საგანში იმართება

ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა

სიახლეები

ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს

სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში 

საჯარო სკოლების სრული სია, რომელთა ავტორიზაციის საკითხი 20 სექტემბრამდე განიხილება

დამტკიცებული მოსწავლის პირადი საქმის ფორმა - ინფორმაცია დირექტორებისა და მასწავლებლებისთვის

„ვერავის ვაიძულებთ, სკოლაში ფართი იჯარით აიღოს“... - მინისტრი სასკოლო კვებაზე

პიროვნება

„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...

„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...

„როცა მასწავლებელი ხედავს, რომ მისი ხმა ისმის - ის ხდება მოტივირებული“ -  შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი 

„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს

„სკოლაში უნდა შეიქმნას გარემო, სადაც სწავლა იწყება სითბოთი, არა შიშით“ - შუამთის საჯარო სკოლის დირექტორი თეონა მეფარიშვილი- 

სკოლები
ეს არის შესაძლებლობა მოსწავლეებისთვის, რომ გაიცნონ მსოფლიოს ერთ-ერთი უძველესი კულტურა
საინტერესო

ამერიკის შეერთებულ შტატებში ზოგიერთი სკოლა შეკვეცილი ოთხდღიანი განრიგით მუშაობს

რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში

სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი 

როგორ უნდა მიხვდეთ, რომ თქვენი შვილი ბაღისთვის მზად არ არის?

სიახლეები
საზოგადოება