მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის ორგანიზებით, ბაღების დიაგნოსტიკური თვითშეფასების მხარდაჭერის ქვეპროგრამის ფარგლებში, ხარისხის უზრუნველყოფის, კურიკულუმის, კვების დარგში და სანიტარულ - ჰიგიენური ნორმების მიმართულებით შერჩეულ ანალიტიკოსებთან სამუშაო შეხვედრა გაიმართა.
შეხვედრის მიზანი იყო 2023 წელს ბაღების მიერ განხორციელებული თვითშეფასებების ანალიზისთვის შერჩეული ანალიტიკოსების მომზადება და შესასრულებელი სამუშაოს სპეციფიკის გაცნობა.
შეხვედრის ფარგლებში განიხილეს თვითშეფასებების შედეგების ანალიზის მეთოდოლოგია და ინსტრუმენტი, ყურადღება გამახვილდა დიაგნოსტიკური თვითშეფასების შედეგების ანალიზის მნიშვნელობაზე, ანალიტიკოსების მუშაობის პრინციპებსა და პასუხისმგებლობაზე, სამუშაოს შესრულების ვადებსა და განხორციელებული სამუშაოების მონიტორინგის სისტემაზე. შეხვედრა წარიმართა კითხვა-პასუხის რეჟიმში.
ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების დაწესებულებების თვითშეფასების ანალიზი 2024 წლის იანვრიდან განხორციელდება.
განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი განაგრძობს ბაღების ავტორიზაციის პროცესში ჩართული მხარეების ხელშეწყობის პროექტებს, შეხვედრებს, ტრენინგებს და სხვა აქტივობებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საჯარო სკოლების სრული სია, რომელთა ავტორიზაციის საკითხი 20 სექტემბრამდე განიხილება
სკოლის ბუღალტერმა 2 მილიონზე მეტი საკუთარ ანგარიშზე გადაირიცხა - შპს „მეექვსე საავტორო სკოლის“ თანამშრომელი დაკავებულია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
ამერიკის შეერთებულ შტატებში ზოგიერთი სკოლა შეკვეცილი ოთხდღიანი განრიგით მუშაობს