„კომპლექსური დავალება სოლო ტაქსონომიით თემაზე, ფარდობა, პროპორცია, პროცენტი“ - თბილისის N117 სკოლის პედაგოგ ნაზი კობახიძის საინტერესო სტატია
22-05-2023
დაკოპირებულია
-
+
თბილისის N117 საჯარო სკოლის პედაგოგი ნაზი კობახიძე მუდამ განვითარებაზეა ორიენტირებული, მისთვის მნიშვნელოვანია პროფესიული ზრდა და ახალ გამოწვევებს ყოველთვის მიესალმება.
აღსანიშნავია, რომ ის დაგროვილ გამოცდილებსა და ცოდნას ყოველთვის თამამად უზიარებს კოლეგებს, რაც საერთო შედეგის მიღწევისთვის და განათლების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მნიშვნელოვანია.
ამჯერად, პედგაგოგი გვთავაზობს სტატიას - „კომპლექსური დავალება სოლო ტაქსონომიით თემაზე, ფარდობა, პროპორცია, პროცენტი“, სადაც საუბრობს სწავლების პროცესში კომპლექსური დავალების როლსა და მის დადებით მხარეებზე.
სტატისს საფუძველზე პედაგოგი გვთავაზობს, მის მიერ შექმნილ გრძელვადიან სასწავლო რესურსს- კომპლექსური დავალების მატრიცას საკითხებზე, ფარდობა, პროპორცია, პროცენტი (VII კლასი). ასევე, აღნიშნული კომპლექსური დავალების შესაბამის, მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტს - SOLO ტაქსონიმიას.