სიახლეები
სიახლეები

ვინ და რა ვადებში აფასებს მასწავლებლის საქმიანობას - ინფორმაცია სტატუსის ამაღლების მსურველებისთვის
24-03-2023
-
+



პრაქტიკული საქმიანობის დოკუმენტი უკვე ცნობილია და წამყვანისა და მენტორის სტატუსის მოპოვების მსურველმა პედაგოგებმა უკვე იციან რა აქტივობები უნდა ჩაატარონ იმისთვის სტატუსის ამაღლება შეძლონ. თუმცა აქტივობიების ატვირთვასთან ერტად მნიშვნელოვანია იმის ცოდნა ვინ, როგოირ და რა ვადებში შეფასებს მასწავლებლებს. 

რა ხდება, როცა პედაგოგი ყველა საჭირო დოკუმენტს ატვირთავს: 

მას
შემდეგ, როდესაც მასწავლებელი დარწმუნდება, რომ მისი საქმიანობის დამადასტურებელი მტკიცებულებები შეესაბამება მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტით გათვალისწინებულ სტატუსის მოთხოვნებ, მიმართავს სკოლის დირექტორს პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების შესახებ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრთან შუამდგომლობის თაობაზე.

წინადადების წარდგინება - სკოლის დირექტორი წერილობით წარადგენს წინადადებას სკოლების მართვის საინფორმაციო სისტემაში (eschool). სკოლის დირექტორი ცენტრს წარუდგენს წინადადებას სტატუსის ცვლილების მსურველი მასწავლებლის შეფასების შესახებ
. წინადადების წარდგენის წესს განსაზღვრავს და ამტკიცებს თავად ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება. წარდგინებით სკოლის ხელმძღვანელმა უნდა დაადასტუროს:

მასწავლებლის წვლილი სკოლის/ სასკოლო თემის განვითარების პროცესში;
მასწავლებლის პროფესიული ეთიკა სასკოლო საზოგადოების წევრებთან (მოსწავლეები, მასწავლებლები, მშობლები) ურთიერთობის პროცესში.

შენიშვნა 1: წინადადების წარდგენაში გათვალისწინებული უნდა იყოს სასკოლო საზოგადოების აზრი.

შენიშვნა 2: იმ შემთხვევაში, თუ მასწავლებელი დასაქმებულია ერთზე მეტ ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში,
წინადადებას წარადგენს თითოეული სკოლის დირექტორი (თუ სტატუსის ცვლილების მსურველი მასწავლებელი რომელიმე
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში დასაქმებულია მოწვეულ/შემცვლელ მასწავლებლად, ის ზოგადსაგანმანათლებლო
დაწესებულება არ წარადგენს განაცხადს სტატუსის ცვლილებაზე).

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის ბრძანებით, განისაზღვრება სტატუსის ცვლილების მსურველ მასწავლებელთა წინადადების წარდგენის ვადა.

წარდგენის პერიოდის დასრულებიდან არაუგვიანეს ერთი თვის ვადაში, სტატუსის ცვლილების მსურველი თითოეული
მასწავლებლისთვის ცენტრი ადგენს შეფასების 10 დღიან პერიოდს და ექსპერტთა ჯგუფის წინაშე მისი საქმიანობის წარდგენის/
პრეზენტაციის თარიღ ასახავს განათლების მართვის ელექტრონულ სისტემაში (eschool). პორტფლიოს შეფასებაში
მონაწილეობს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის ბრძანებით დამტკიცებული
ექსპერტთა ჯგუფი (2-3 ექსპერტი). პორტფოლიოში წარმოდგენილი დოკუმენტაციის შეფასება ხორციელდება წინასწარ
შემუშავებულ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით.

ექსპერტთა ჯგუფის წევრები წინასწარ შეისწავლიან მასწავლებლის პორტფოლიოს, რის შემდეგაც თავად მასწავლებელი
აკეთებს მათ წინაშე პორტფოლიოს პრეზენტაციას.

პორტფოლიოს პრეზენტაცია მოხდება ონლაინ ან პირისპირ ფორმატით.

შენიშვნა: პროფესიული პასუხისმგებლობის მიმართულებებით, მასწავლებლის კომპეტენციის დადასტურება ხდება პორტფოლიოსა და ექსპერტის მიერ ჩატარებული სასკოლო საზოგადოების გამოკითხვის საფუძველზე. 

მასწავლებლის შეფასება განათლების მართვის ელექტრონულ სისტემაში (eschool) აისახება ექსპერტთა ჯგუფის წინაშე მასწავლებლის მიერ საკუთარი საქმიანობის წარდგინებიდან ორი კვირის განმავლობაში. პედაგოგები სტატუსს შეიცვლიან სასწავლო წლის ბოლოს

კომენტარები


ეტალონი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ცაგერს სტუმრობს
14 მაისს „ეტალონის“ გუნდურ ჩემპიონატს ონის მუნიციპალიტეტმა უმასპინძლა.
ღონისძიების შედეგად გამოვლინდება, 2024 წლის ონის „ეტალონი გუნდი“
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ამბროლაურს ესტუმრა
სიახლეები
„კატეგორიულად ვემიჯნებით ცენტრის განცხადებას, რომლითაც ჩრდილი ადგება ახალგაზრდობის ნათელ, გულწრფელ და სამართლიან პროტესტს“ - EQE -ს თანამშრომლები 
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ცაგერს სტუმრობს
„ადმინისტრაცია ვალდებულია უწყვეტად წარმართოს სასწავლო პროცესი, რათა არ დაირღვეს ავტორიზაციის სტანდარტი“ - EQE მოსწავლე-სტუდენტების გაფიცვაზე
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
„ვისაც შეუძლია დაალაგოს თავისი ქვეყანა,მას შეუძლია იყოს ყველაფერში წარმატებული“, - მოსწავლეები დათო ტურაშვილი ამ სიტყვების ირგვლივ გაერთიანდნენ 
გარემოსდაცვით აქტივობებში ბავშვები დიდი მონდომებით, ინტერესითა და ხალისით ჩაერთნენ
ქარხნის საამქროებმა და იქ ნანახმა პროცესებმა მოსწავლეთა დიდი მოწონება დაიმსახურა
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში საზეიმო განწყობას შესაბამისი დეკორაციითა და ბუშტებით მორთული გარემო კიდევ უფრო ამაღლებდა
აქციაში, მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის ოცი მოსწავლე, სკოლის დირექტორთან, სამოქალაქო განათლების მასწავლებელთან, ეკა კობიაშვილთან და ბიოლოგიის მასწავლებელთან, ირინა ხვედელიათან ერთად ჩაერთო
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება