მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნორვეგიის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების ეროვნული სამსახურის (STATPED) წარმომადგენლებმა მორიგი ტრენინგები ჩაატარეს ლიდერობის განვითარებასა და კონსულტირებაში იმ სპეციალისტებისა და მმართველი რგოლის წარმომადგენლებისთვის, რომლებიც პასუხიმსგებელნი არიან საქართველოში ინკლუზიური განათლების ახალი მხარდამჭერი სისტემის დანერგვასა და მის შემდგომ უზრუნველყოფაზე.
ლიდერობის განვითარების ტრენინგს მმართველი რგოლის ოცამდე წარმომადგენელი, ხოლო კონსულტირების ტრენინგს ინკლუზიური განათლების მხარდამჭერი სხვადასხვა მომსახურების 80-ზე მეტი სპეციალისტი დაესწრო საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროდან, საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურიდან, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრიდან და რესურსსკოლებიდან.
ტრენინგის წამყვანებსა და მონაწილეებს საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის უფროსი გელა გელაძე და სამსახურის უფროსის მოადგილე ნინო შატბერაშვილი შეხვდნენ და მათ წარმატებული მუშაობა უსურვეს.
ლიდერობის და კონსულტირების განვითარების ტრენინგები საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, ნორვეგიის საგარეო საქმეთა სამინისტროს, გაეროს ბავშვთა ფონდსა და ნორვეგიის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების ეროვნულ სამსახურს (STATPED) შორის გაფორმებული პარტნიორობის ფარგლებში ტარდება. აღნიშნული თანამშრომლობა მიზნად ისახავს ეროვნული ინკლუზიური განათლების სისტემის გაძლიერებას და სსიპ საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურში ინკლუზიური განათლების ახალი მხარდამჭერი მომსახურების დაფუძნებას.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
აბიტურიენტებს კვირას სამებაში დალოცავენ - საპატრიარქოს განცხადება
3 მთავარი ცვლილება ზოგადი განათლების კანონში - სიახლეები დირექტორებს, მასწავლებლებსა და მოსწავლეებს ეხება
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება
პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს