მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N103 საჯარო სკოლაში მოსწავლეები სხვადასხვა საინტერესო პროექტსა და აქტივობაში დიდი მონდომებით ერთვებიან. ამჯერად, სკოლაში მოსწავლეთა თვითმართველობის ინიციატივით, პროექტი - „გარემო ჩვენს ხელშია“ მიმდინარეობს, რომლის მიზანი პლასტმასის ბოთლების შეგროვება და გადამუშავებაა.
მოსწავლეები აღნიშნული აქტივობით მათი საცხოვრებელი გარემოს დაცვაში თავიანთ წვლილს შეიტანენ. სწორედ ამ მიზნით, ბავშვებმა სპეციალური ყუთები დაამზადეს, რომლებიც სკოლის სამივე სართულზეა განთავსებული.
„1-ელი და მე-2 კლასების მოსწავლეთათვის მცირე ზომის ყუთი დამზადდა, რომლის გამოყენებაც მათთვის მოსახერხებელი იქნება. მოსწავლეთა ძალისხმევით, ამ წუთისთვის შეგროვებულია 10 კგ-მდე ნარჩენი“, - აღნიშნა სკოლის წარმომადგენელმა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, შეგროვებული პლასტმასი გადამუშავდება კომპანია „პოლივიმის“ საწარმოში.
„დღევანდელი მონაცემებით, 2050 წლისთვის ოკეანეებში თევზზე მეტი პლასტმასი იქნება. ამ მოსალოდნელი რეალობის შესაცვლელად საჭიროა თითოეული ადამიანის ჩართულობა პლასტმასის ნარჩენების შესამცირებლად“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და პროექტები მოსწავლეთა განვითარებისა და ცნობიერების ამაღლებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
უფროსის სტატუსი 167 პედაგოგს და 47 სპეცმასწავლებელს მიენიჭა - ფინანსთა სამინისტროს ანგარიში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს აღიარება არის არა მხოლოდ თქვენი პირადი წარმატება, არამედ ჩვენი სკოლის დიდი სიხარულიცა და სიამაყეც“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი