საჯარო სკოლებში საცდელი ტესტირება ჩატარდა - დეტალები
23-12-2022
დაკოპირებულია
-
+
20-23 დეკემბერს პროექტის „შეფასება განვითარებისათვის“ ფარგლებში კიდევ ერთი პილოტირება ჩატარდა. თითოეულ დღეს თითო სესიაში მონაწილეობდა 500-მდე მეხუთე და მეშვიდეკლასელი მოსწავლე 21 საჯარო სკოლიდან. სკოლები მთელი ქვეყნის მასშტაბით შეირჩა. პილოტირების ფარგლებში ამჯერად პლატფორმაზე დამატებული ახალი ფუნქციონალი და დიზაინი გამოიცადა.
შეგახსენებთ, რომ პროექტის შეფასება განვითარებისათვის“ მიზანია ელექტრონული პლატფორმის დახმარებით მეოთხე და მეექვსეკლასელების მიღწევების შეფასება სასწავლო წლის ბოლოს როგორც ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, ასევე მათემატიკაში.
პროექტზე მუშაობა შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა 2019 წელს დაიწყო; მას შემდეგ ელექტრონული პლატფორმისა და ტესტირების ფორმატის დახვეწის, ასევე მისი სკოლის საჭიროებებთან მაქსიმალურად მორგების მიზნით არაერთი პილოტირება ჩატარდა. პროექტი „შეფასება განვითარებისათვის“ მომავალში სკოლას შესაძლებლობას მისცემს, დააკვირდეს სწავლა-სწავლების ტენდენციებს როგორც ცალკეული კლასის, ასევე ზოგადად, სკოლის დონეზე. გარდა ამისა, შედეგები დაეხმარება მოსწავლეებსა და მშობლებს, მიიღონ ინფორმაცია მოსწავლეთა სუსტი და ძლიერი მხარეების შესახებ. გასათვალისწინებელია, რომ მიღებული ქულები მოსწავლის წლიურ შეფასებაზე არ აისახება.
აქციაში, მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის ოცი მოსწავლე, სკოლის დირექტორთან, სამოქალაქო განათლების მასწავლებელთან, ეკა კობიაშვილთან და ბიოლოგიის მასწავლებელთან, ირინა ხვედელიათან ერთად ჩაერთო
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ