სიახლეები
სიახლეები

3 რამ პრაქტიკული საქმიანობის დოკუმენტიდან, რამაც მასწავლებლები გააღიზიანა - რა სურთ პედაგოგებს?
11-11-2022
-
+


სამინისტრომ, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრთან ერთად, დოკუმენტი შეიმუშავა, რომელშიც აღწერილია, რა კომპეტენციას უნდა ფლობდნენ წამყვანი და მენტორი მასწავლებლები, ასევე რა სახის აქტივობების დამადასტურებელი დოკუმენტები უნდა წარადგინონ მათ პროფესიულ საქაღალდეში.

უწყებამ მასწავლებლებს დოკუმენტი ინდივიდუალურად გაუგზავნა და პედაგოგების უკუკავშირით დაინტერესდა. მასწავლებლებმა სამინისტროს დოკუმენტთან დაკავშირებით საკუთარი შეხედულებები გაუგზავნეს, რომელსაც უწყება განიხილავს, შემდეგ კი კარიერული წინსვლის სქემაში ცვლილებები ოფიციალურად შევა. იქამდე კი მასწავლებლები სოციალური ქსელის ჯგუფებში პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების დოკუმენტის შესახებ საკუთარ მოსაზრებებს გამოხატავენ.

რა არ მოეწონათ მასწავლებლებს პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების დოკუმენტში და რამ გააღიზიანა პედაგოგები?

მენტორის ბუნდოვანი კომპეტენციები - მასწავლებელთა დიდი ნაწილი მიიჩნევს, რომ მენტორის სტატუსის მისაღებად შემუშავებული ნაბიჯები ბუნდოვანია და ერთეულებისთვის მისაღწევი. როგორც პედაგოგები აღნიშნავენ, სწორედ ბუნდოვანი ვალდებულებების გამო მათ კარიერული წინსვლის სურვილი დაკარგეს და შემდგომი ნაბიჯების გადადგმას აღარ აპირებენ.

კვლევა - პედაგოგთა ნაწილი იმ ფაქტმა გაანაწყენა, რომ სტატუსის ასამაღლებლად კვლევა კვლავ ერთ-ერთი ძირითადი კომპონენტია.

დროში გაწელილი ვადა სტატუსის ასამაღლებლად - წამყვანობისა და მენტორობის გამოცდა ზაფხულში ჩატარდა. მასწავლებლების დიდი ნაწილი სტატუსის შეცვლას 2022-2023 სასწავლო წლის პირველი სემესტრის დასასრულს ელოდა, თუმცა აღმოჩნდა, რომ სასწავლო წლის დასრულებამდე სტატუსს ვერცერთი პედაგოგი აიმაღლებს. მასწავლებლების უკმაყოფილების მიზეზი სწორედ ის გახდა, რომ კარიერული წინსვლა დროულად ვერ მოახერხეს. ისინი აღნიშნავენ, რომ დროის ასეთი გახანგრძლივება საჭირო არ იყო.

უცნობია, კონკრეტულად რა რეკომენდაციები გაუგზავნეს მასწავლებლებმა სამინისტროს, თუმცა სოციალურ ქსელებში პედაგოგები სურვილს გამოთქვამენ, რომ უწყებამ სტატუსის ასამაღლებლად მათ ორი გზა შესთავაზოს - ან წამყვანობისა და მენტორობის გამოცდის ჩაბარება ან პორტფოლიოს წარმოება და შესაბამისი დოკუმენტების წარდგენა.


კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „შუახევის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის 28 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ხელვაჩაურის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
სიახლეები
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტი დასაქმების პირველ ფორუმს უმასპინძლა
ზგემ-ის საბოლოო დოკუმენტი - რა წერია „სკოლების კონსტიტუციაში“, რომელიც სამინისტრომ პარლამენტს გადაუგზავნა
აბიტურიენტების საყურადღებოდ - 1000-700-500 ლარიან ჯილდოს მიიღებთ სახელმწიფო გრანტის აღების შემთხვევაში
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
დამსწრე საზოგადოება გაეცნო ბიბლიოთეკის მკითხველების - გივი ძველაიასა და გოგუცა გვაზავას შემოქმედებას.
ღონისძიების ხელმძღვანელი სალომე მესხია გახლდათ
„ვულოცავთ ლიანას და ქალბატონ მადონას ამ დიდ გამარჯვებას და ვუსურვებთ წარმატებებს, შემდგომ საქმიანობაში“,- ამბობენ სკოლაში
აღსანიშნავია, რომ საზეიმო განწყობა მთელ სკოლაში სუფევდა
მოსწავლეებმა ჩვენი საქართველოს პედაგოგის - მარინა მიქელაძის ხელმძღვანელობით, აქტივობები განახორციელეს
საინტერესო
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
მოწესრიგებული ეზო, ბაღები, მრავალწლოვანი ხეები, ყვავილები და შადრევანი ზოგიერთი კამპუსის განუყოფელი ნაწილია
„იფიქრეთ ამაღელვებელ, ექსტაზურ, სასურველ მომავალზე და გაიყვანეთ აწმყო წინ მის შესახვედრად“
ეს შეიძლება სხვადასხვა გზით გამოვლინდეს. მაგალითად, მოსწავლე გაკვეთილზე დაინტერესებას არ გამოხატავს, მოუსვენარია და მოტივაციის ნაკლებობაც შესამჩნევია
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
საზოგადოება