მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სტატუსის ამაღლების მსურველებისთვის მნიშვნელოვანია, რას ფიქრობს მათზე სასკოლო საზოგადოება, რადგან კარიერული წინსვლის ერთ-ერთი მთავარი წინაპირობა სწორედ მასწავლებლის სასკოლო საზოგადოებისგან დადებითი შეფასებაა.
დოკუმენტში, რომელშიც პედაგოგის პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების საფეხურებია გაწერილი, აღნიშნულია, რომ მას შემდეგ, რაც მასწავლებელი პროფესიულ საქაღალდეში ყველა აუცილებელ დოკუმენტს ატვირთავს, სკოლის დირექტორმა ცენტრს სტატუსის ცვლილების მსურველი პედაგოგის შესახებ წინადადება წერილობით, ელექტრონულად უნდა წარუდგინოს.
დოკუმენტში ხაზგასმითაა აღნიშნული, რომ წინადადების წარდგენაში გათვალისწინებული უნდა იყოს სასკოლო საზოგადოების აზრი. დირექტორმა წინადადების წარდგინების დროს ასევე უნდა დაადასტუროს:
სასკოლო საზოგადოების აზრი რომ სტატუსის ამაღლებისთვის მნიშვნელოვანია, ეს დოკუმენტის კიდევ ერთ ნაწილში ჩანს. კერძოდ, სტატუსის ამაღლების მსურველმა მასწავლებელმა ექსპერტთა ჯგუფის წინაშე პორტფოლიო თავად უნდა წარადგინოს. თუ ექსპერტთა ჯგუფი საჭიროდ ჩათვლის, სასკოლო საზოგადოებას განმეორებითაც გამოკითხავენ.
აღნიშნული დოკუმენტი სკოლებს უკვე დაეგზავნათ იმ მიზნით, რომ მასწავლებლებს პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების შესახებ საკუთარი მოსაზრება სამინისტროსთვის გაეგზავნათ. პედაგოგებს უფლება ჰქონდათ, სტატუსის ამაღლებისთვის საჭირო აქტივობებზე საკუთარი მოსაზრება 7 ნოემბრამდე წარედგინათ. თუ რა ცვლილებები შევა სქემაში და საბოლოოდ, რა ვალდებულებები დაეკისრებათ წამყვანობისა და მენტორობის მსურველებს, ამას მოგვიანებით შევიტყობთ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
პირველკლასელთა რეგისტრაცია და სკოლაში დოკუმენტების წარდგენა 2 მაისიდან დაიწყება - რა უნდა იცოდეთ II ეტაპის შესახებ
„თუკი აბიტურიენტები განაცხადს/დოკუმენტს არ წარმოადგენენ შესაბამის ვადებში, ისინი ვერ მიიღებენ მონაწილეობას ერთიან ეროვნულ გამოცდებში“
„ჩვენ ალბათ ვერ ვხვდებით, რომ უკვე მომავლის სკოლაში ვართ...“
აქტივობას ხელმძღვანელობდა პედაგოგი - ნატო ნანავა
„ვცდილობთ, სასკოლო აქტივობები ისე დავგეგმოთ, დროის გამოწვევებსაც ვუპასუხოთ, ბავშვებიც არ გადავღალოთ“...