| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

გრძელვადიან მიზნებზე ორიენტირებით სასწავლო პროცესის დასაგეგმად უმთავრესი ამოცანა განსხვავებების გამოკვეთაა თემას, საკითხებსა და ქვესაკითხებს შორის.
თემა არის სასწავლო ერთეული, რომელზე მუშაობაც დროის ხანგრძლივ მონაკვეთში,მაგ. ორი-სამი თვის განმავლობაში გრძელდება. ასეთი თემები სტანდარტებში სავალდებულოდ არის განსაზღვრული.
თემების ქვეშ შეიძლება გამოიკვეთოს მრავალი საკითხი. თუმცა, დაზუსტებას მოითხოვს, რა განსხვავებაა საკითხსა და ქვესაკითხს შორის. საკითხი არის სასწავლო ერთეული, რომელიც სხვადასხვა ცნებაზე შეიძლება გავიდეს, ხოლო ქვესაკითხი არის საკითხის ქვესიმრავლე, რომელიც ერთ კონკრეტულ ცნებაზე გადის.
ასევე აღსანიშნავია, რომ არ არის აუცილებელი ყველა საკითხის სწავლებისას ყველა ქვეცნება დამუშავდეს, მასწავლებელს შეუძლია, თავად გადაწყვიტოს, რომელ საკითხს რომელი ქვეცნების გასააქტიურებლად / სამიზნე ცნების დასამუშავებლად გამოიყენებს;
„ქვესაკითხი და საკითხი არ უნდა აგვერიოს ქვეცნებაში. ქვეცნება საკითხით კონკრეტდება თემის ფარგლებში. მაგალითად, ქვეცნება „მატიანე“ - თემაში „შუასაუკუნეები“ კონკრეტდება კონკრეტული საკითხით - თამარის უცნობი ისტორიკოსის თხზულება.
სრულად იხილეთ ბმულზე
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია საკითხების ჩამონათვალი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სკოლაში გაიმართა კოსტიუმირებული ღონისძიება თემაზე - „ვეფხისტყაოსნის“ პერსონაჟები“