მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გრძელვადიან მიზნებზე ორიენტირებით სასწავლო პროცესის დასაგეგმად უმთავრესი ამოცანა განსხვავებების გამოკვეთაა თემას, საკითხებსა და ქვესაკითხებს შორის.
თემა არის სასწავლო ერთეული, რომელზე მუშაობაც დროის ხანგრძლივ მონაკვეთში,მაგ. ორი-სამი თვის განმავლობაში გრძელდება. ასეთი თემები სტანდარტებში სავალდებულოდ არის განსაზღვრული.
თემების ქვეშ შეიძლება გამოიკვეთოს მრავალი საკითხი. თუმცა, დაზუსტებას მოითხოვს, რა განსხვავებაა საკითხსა და ქვესაკითხს შორის. საკითხი არის სასწავლო ერთეული, რომელიც სხვადასხვა ცნებაზე შეიძლება გავიდეს, ხოლო ქვესაკითხი არის საკითხის ქვესიმრავლე, რომელიც ერთ კონკრეტულ ცნებაზე გადის.
ასევე აღსანიშნავია, რომ არ არის აუცილებელი ყველა საკითხის სწავლებისას ყველა ქვეცნება დამუშავდეს, მასწავლებელს შეუძლია, თავად გადაწყვიტოს, რომელ საკითხს რომელი ქვეცნების გასააქტიურებლად / სამიზნე ცნების დასამუშავებლად გამოიყენებს;
„ქვესაკითხი და საკითხი არ უნდა აგვერიოს ქვეცნებაში. ქვეცნება საკითხით კონკრეტდება თემის ფარგლებში. მაგალითად, ქვეცნება „მატიანე“ - თემაში „შუასაუკუნეები“ კონკრეტდება კონკრეტული საკითხით - თამარის უცნობი ისტორიკოსის თხზულება.
სრულად იხილეთ ბმულზე
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი