მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
არსებობს მასწავლებელთა რამდენიმე ტიპი. ესენია - იდეალისტები, პრაქტიკოსები, რაციონალისტები და ზომიერები.
იმის მიხედვით, თუ როგორ აირჩიეთ პროფესია, რა არის თქვენი მიზანი და როგორ დამოკიდებულება გაქვთ მოსწავლეებთან, შესაძლებელია გაარკვიოთ, რომელი ტიპის მასწავლებელი ხართ.
იდეალისტი
ამ ტიპს მასწავლებელი სასწავლო პროცესში სიახლეების შეტანაზე ნამდვილად ზრუნავს. ის არამხოლოდ თავის მოსწავლეებზე, არამედ საზოგადოებაზეც ფიქრობს. გარდა ამისა, თავის მიზნად სოციალური სამართლიანობის გაუმჯობესება და ვითარების გამოსწორება ესახება. სამუშაოს ძიებისასაც კი იმაზე ფიქრობენ, თუ სად შეძლებენ უდიდესი ცვლილებების შეტანას.
ამ ტიპის მასწავლებლებს სამსახურიც იმიტომ იზიდავთ, რომ თავიანთი საგანი უყვართ და ახალგაზრდებთან მუშაობის სურვილი აქვთ.
პრაქტიკოსი
ამ ტიპის მასწავლებელს საზოგადოებაში საკუთარი წვლილის შეტანა იმდენად არ აინტერსებს, რამდენადაც საკუთარი მოსწავლეების განვითარება. ისინი თავიანთი პროფესიის ერთგულები არიან. მათ მუდამ პროფესიულად კიდევ უფრო განვითარება უნდათ და ამისთვის ძალ-ღონეს არ იშურებენ. გარდა ამისა, მუშაობის დაწყებისას, სკოლის პოლიტიკას, მოსწავლეთა ზოგად ქცევებსა და მიღწევებსაც ითვალისწინებენ,
რაციონალისტი
ამ ტიპის მასწავლებლები, შეიძლება ითქვას, რომ პროფესიას პრაქტიკული მიზეზების გამო შეუერთდნენ. მათ სჯერათ, რომ ცვლილებების შეტანა შეუძლიათ, მაგრამ, ამავდროულად, პრაგმატულები არიან და აცნობიერებენ, რომ მათ სამუშაო კარგი ანაზღაურებითა და გრძელვადიანი არდადეგებით სჭირდებათ. მათთვის ეს ფაქტორები ძალიან მნიშვნელოვანია. მათ გამო შეიძლება პროფესიაზეც უარი თქვან. ამიტომაც, ისინი ისეთ სკოლებში მუშაობენ, სადაც, ამ მხრივ, კომფორტის ზონაში არიან. გარდა ამისა, ნაკლებადსავარაუდოა, რომ ამ ტიპის მასწავლებელმა მოსწავლეებს აღნიშნული პროფესიის არჩევა ურჩიოს.
ზომიერი
მასწავლებლის ეს ტიპი, საზოგადოებაში რაიმე მყარ შეხედულებას არ წარმოშობს. ერთი შეხედვით რთულია, გაიგო თუ რას ფიქრობს. თუმცა, სინამდვილე ის არის, რომ მათ ძალიან დიდი მოტივაცია აქვთ, თავიანთი საგანი უყვართ და პროფესიაში ამ მიზეზის გამო არიან. მათი ერთი ნაწილი სამუშაო სკოლას ადგილმდებარეობის, ხოლო მეორე ნაწილი პირადი თუ სკოლის სპეციფიკასთან დაკავშირებული მიზეზების გამო ირჩევს. როდესაც საქმე მოსწავლეებისთვის რეკომენდაციის გაცემას ეხება, ამ ტიპის პედაგოგი, შესაძლოა, ნაკლები ენთუზიაზმით გამოირჩეოდეს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი