| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები | 
ეროვნული გამოცდები თითქმის კვირაა დაიწყო და აბიტურიენტებს შორის არაერთხელ გაიჟღერა იდეამ, კონკრეტული გამოცდის, კონკრეტული ვარიანტი, რთულად უნდა გამოაცხადონ. საინტერესოა, არსებობს თუ არა რაიმე ბერკეტი, რომ „ნაეკმა“ აბიტურიენტებს, მაგალითად, მათემატიკაში ქულები მოუმატოს.
საქმე ის გახლავთ, რომ ბარიერი სახელმწიფო კონონმდებლობითაა განსაზღვრული, ხოლო რაც შეეხება ზღვარის დაწევას, ეს გამომდინარეობს იქიდან, რამდენად იყო ესა თუ ის ვარიანტი რთული; შესაბამისად, კონკრეტული საგნის ყველა ვარიანტზე ბარიერი ვერ დაიწევს, ეს მხოლოდ კონკრეტულ ვარიანტს შეეხება და ქულებიც იმ აბიტურიენტებს მოემატებათ, რომელთაც რთულად აღიარებული ვარიანტი წერეს.
ქულების გათანაბრება კი შემდეგნაირად ხდება: სირთულის თვალსაზრისით, ტესტის ვარიანტებს შორის უმნიშვნელო განსხვავებაც კი არათანაბარ პირობებში აყენებს აბიტურიენტებს. ამ ხარვეზის აღმოსაფხვრელად შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი თითოეული საგნის საგამოცდო ტესტის სხვადასხვა ვარიანტის ერთმანეთთან შედარების შემდეგ მეთოდს იყენებს: ჯერ ხდება პროცენტული რანგის დადგენა: ტესტის თითოეული ვარიანტისათვის და ამ ვარიანტში მიღებული თითოეული ქულისათვის გამოითვლება მისი პროცენტული რანგი; შემდეგ, ყოველ მოცემულ ვარიანტში მიღებულ ქულა იგივდება დანარჩენი ვარიანტების იმ ქულებთან, რომელთა პროცენტული რანგებიც ამ ქულის პროცენტული რანგის ტოლია; საბოლოოდ აბიტურიენტს მიენიჭება გათანაბრებული ქულა, ანუ მის მიერ მიღებულ ქულასა და დანარჩენ ვარიანტებში მასთან გაიგივებულ ქულებს შორის უდიდესი. 
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
დირექტორის თანხმობის დოკუმენტი, რომელიც ორ სკოლაში დასაქმებულმა პედაგოგებმა უნდა შეავსონ - მასწავლებლებს ცნობის აღება ყოველ წელს დასჭირდებათ
საბავშვო ბაღებისთვის გამოყოფილი თანხის მითვისების საქმეზე მინისტრის სახლი გაჩხრიკეს, მოადგილე დააკავეს - ფინანსთა სამინისტროს საგამოძიებო სამსახური
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
„კიდევ ერთი ახალგაზრდა სიცოცხლე შეწყდა, ისევ გლოვობს ჩვენი სკოლა“