მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კათედრების მუშაობის გზამკვლევი გამოქვეყნდა, სადაც დეტალურადაა გაწერილი ის უფლება-მოვალეობები, რომლებიც საგანმანათლებლო დაწესებულებებში კათედრების ხელმძღვანელებმა უნდა შეასრულონ.
გთავაზობთ იმ მთავარ საკითხებს, რაშიც კათედრა უშუალოდ უნდა მონაწილეობდეს: სასკოლო სასწავლო გეგმის შემუშავება; საგნობრივი სასწავლო გეგმების შემუშავება; სკოლის ხედვისა და მისიის ფორმირება; სკოლის სტრატეგიული განვითარების გეგმის შემუშავება; სკოლის ერთწლიანი სამოქმედო გეგმის შემუშავება; მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრა და შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით; საგნობრივი სასწავლო გეგმის განხორციელების მონიტორინგისა და შეფასების სისტემის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; სწავლების საერთო პრინციპებისა და მიდგომების შემუშავება; მოსწავლეთა აკადემიური მზაობის, სწავლის სტილისა და საჭიროებების შესწავლა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში
როგორც ირკვევა, კათედრების მოვალეობაა ასევე, მასწავლებელთა საგაკვეთილო დაკვირვება და დაკვირვების გზით მოპოვებული ინფორმაციის გამოყენება სასწავლო პროცესის გასაუმჯობესებლად; მოსწავლეთა აკადემიური სირთულეების აღმოფხვრის მიზნით დროული, სისტემატური და მონაცემებზე დაფუძნებული ჩარევა; მოსწავლეების შეფასების თანამიმდევრული და მრავალმხრივი სისტემის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; მოსწავლეთა შეფასების შედეგად მიღებული მონაცემების გამოყენება სწავლების გაუმჯობესების, სირთულეების თავიდან აცილებისა და აღმოფხვრის მიზნით; კათედრები მონაწილეობენ სკოლის შინაგანაწესის შემუშავებაშიც, საინფორმაციო შეხვედრების ორგანიზებაში მშობლებისა და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის;
ასევე ევალებათ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სხვადასხვა ფორმის (ურთიერთდასწრება, სასწავლო ჯგუფები, კვლევითი ჯგუფები, მენტორობა და სხვ.) მიზნობრივი დანერგვა; გარედან შეთავაზებული პროფესიული განვითარების საშუალებების გამოყენება მასწავლებელთა პროფესიული ზრდისთვის; პროფესიული განვითარებისა და მოსწავლეთა საჭიროებების საპასუხოდ სათანადო რესურსების მოძიება, მოდიფიცირება და შექმნა; სწავლასა და წარმატებაზე ორიენტირებული, უსაფრთხო და ინკლუზიური გარემოს შექმნა; სასწავლო და ფინანსური რესურსების მოზიდვა/მოძიება და ეფექტიანი განაწილება სკოლის სასწავლო და ორგანიზაციული მიზნების განხორციელებისთვის; სკოლის თვითშეფასების სისტემის ჩამოყალიბება და მისი დანერგვის ხელშეწყობა; მასწავლებლის ვაკანტურ პოზიციაზე კანდიდატთა შესარჩევი კონკურსის ორგანიზება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი