მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სტატუსის ამაღლების მსურველებისთვის შესაბამისი პროფესიული უნარების გამოცდა წელს პირველად ტარდება. შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა გამოაქვეყნა ნიმუშიც, თუმცა მასში მხოლოდ რამდენიმე ტიპის დავალებაა თავმოყრილი, აქედან გამომდინარე, პედაგოგებისთვის მაინც უცნობია, რა სირთულის ტესტური დავალებები იქნება გამოცდაზე.
საგამოცდო ტესტი სხვადასხვა ტიპის 32 დავალებისგან შედგება. აქედან 22 არჩევითპასუხებიანია, 2 შესაბამისობის, 8 კი ღია დავალება, რომელშიც მოიაზრება პროექტის, კვლევის დაგეგმვა, მონაცემთა ანალიზი, რეკომენდაციების შემუშავება, კონკრეტული შემთხვევის/პრობლემური სიტუაციის ანალიზი, ფუნქციური/ანალიტიკური წერა და სხვა.
ცნობილია, რომ სხვადასხვა საგნის გამოცდაზე მასწავლებლებს შიდა ბარიერის გადალახვაც მოუწევთ. იქნება თუ არა შიდა ზღვარი წამყვანობისა და მენტორობის მსურველთა გამოცდაზეც? ამ კითხვას შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულ ცენტრში უპასუხეს:
„ტესტს შიდა ზღვრები არ აქვს. გამოსაცდელმა უნდა გადალახოს მაქსიმალური ქულის შესაბამისი პროცენტული მაჩვენებელი - წამყვანობის მსურველმა 60%-ზე მეტი და მენტორობის მსურველმა 75%-ზე მეტი“.
იხილეთ ასევე: ტესტის ყველა ნაწილში შიდა ზღვარი უნდა გადალახოთ - გაფრთხილება მასწავლებელთა გამოცდებისთვის
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საცდელს ტესტირებას NAEC 4 სექტემბერს ჩაატარებს - დეტალური ინსტრუქცია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„მეამაყება, რომ ჩვენი მოსწავლეები არ ემზადებიან კერძო რეპეტიტორებთან და სკოლის ცოდნით ირიცხებიან უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი