მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2022-2032 წლების განათლებისა და მეცნიერების ერთიან ეროვნულ სტრატეგიაში სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების შესახებ ვკითხულობთ, მიზანი, რომელსაც ამ მხრივ მთავრობამ უნდა მიაღწიოს არის ის, რომ ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების ყველა დაწესებულებამ მოახერხოს და უზრუნველყოს მაღალი ხარისხის, მხარდაჭერაზე და განვითარებაზე ორიენტირებულ სასწავლო პროცესი ყველა ბავშვისთვის.
2027 წლისთვის, იმ დაწესებულების რაოდენობა, რომელიც სამოქმედო გეგმით გაწერილ კრიტერიუმებს უნდა აკმაყოფილებდეს საერთო რაოდენობის 40 პროცენტი მაინც უნდა იყოს.
სტრატეგიაში ვკითხულობთ, რომ მოხდება ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების აღმზრდელ-პედაგოგების პროფესიული კვალიფიკაციის მინიმუმ საბაკალავრო საფეხურთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა, პროფესიული განვითარება, მათი საქმიანობის რეგულარული მონიტორინგი და შეფასება.
2021 წლის მონაცემებით ბაკალავრის ხარისხის მქონე აღმზრდელ-პედაგოგების პროცენტული წილი მთლიან რაოდენობაში 35 პროცენტს შეადგენს, რაც 2027 წელს 50 პროცენტამდე უნდა გაიზარდოს, ხოლო 2032 წელს 70 პროცენტი უნდა შეადგინოს. რაც შეეხება იმ აღმზრდელ-პედაგოგთა რაოდენობას, რომლებიც უნდა აკმაყოფილებდნენ შეფასების ახალი სისტემის კრიტერიუმებს, განხილული არ არის.
როგორც დოკუმენტშია აღნიშნული, ამ მიზნის მიღწევას ხელი შეიძლება ადამიანური და ფინანსური რესურსების ნაკლებობამ და დაინტერესებულ მხარეებს შორის კონსენსუსის არარსებობამ შეუშალოს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
გამოქვეყნდა ისტორიის, მათემატიკის, გეოგრაფიისა და ზოგადი უნარების გამოცდების შედეგები
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
35 წელია განათლებას ვემსახურები და აქედან ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის 17-წლიანი გამოცდილება მაქვს
განვითარებული კოგნიტური შესაძლებლობები, ემოციური არასტაბილურობა - მეცნიერებმა გაარკვიეს, როგორია მკარი დედების გავლენა ბავშვებზე