მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების რეფორმის ფარგლებში საპენსიო ასაკს მიღწეულმა მასწავლებლებმა, რომლებმაც ნებაყოფლობითი არჩევანის საფუძველზე პროფესიიდან გასვლა გადაწყვიტეს, 2019-2020 წლებში სახელმწიფოსგან ერთჯერადი ფულადი ჯილდო - ორი წლის ჯამური ხელფასი მიიღეს.
2019-2020 სასწავლო წლის მონაცემებით, 1,923 სკოლიდან 8,200-ზე მეტი პრაქტიკოსი მასწავლებელი საპენსიო ჯილდოს სანაცვლოს წავიდა.
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს რეფორმის ერთ-ერთი მიზანი სისტემაში ახალგაზრდა კვალიფიციური კადრების დასაქმება იყო. რამდენად „გაახალგაზრდავდა“ სისტემა ამ ნაბიჯით, ეს ცალკე საკითხია. ამჯერად, საპენსიო „ჯილდოთი გაშვებულ“ პედაგოგებზე ვწერთ:
შეიძლება ბევრმა „ჯილდოთი გაშვებულმა“ არ იცის, რომ მათ სკოლაში დაბრუნება კვლავ შეუძლიათ. დაუბრუნებენ თუ არა დასაქმების შემთხვევაში განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ჯილდოს სახით აღებულ თანხას, ეს იმ ვადაზეა დამოკიდებული, თუ რამდენი ხნის შემდეგ დაბრუნდებიან ისინი სკოლებში.
კანონში გაწერილია, რომ:
სკოლიდან გაშვებული პედაგოგები და დაუსაქმებელი კადრები - რა მიზანი ჰქონდა მასწავლებლების საპენსიო ჯილდოზე გაშვებას?
პენსიონერი მასწავლებლების სკოლიდან წასვლის სანაცვლოდ სამინისტრომ 75.5 მლნ ლარი გახარჯა - აუდიტი
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი