მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის მუნიციპალიტეტის ჩაისუბნის N2 საჯარო სკოლის მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების შესწავლის პროცესში სხვადასხვა ტიპის ექსპერიმენტები ჩაატარეს.
გთავაზობთ, პედაგოგი ხათუნა უსტიაშვილის სწავლების მეთოდს, რომელის საშუალებითაც იგი დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისთვის საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების შესწავლას საინტერესოს და მრავალფეროვანს ხდის.
„საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა სწავლება საბაზო საგანმანათლებლო სივრცეში ერთ მხრივ საინტერესოა, რადგან სამყაროს აღქმასა და შემეცნებას უყრის საფუძველს, ხოლო მეორე მხრივ რთულია, რადგან მზა ფორმულების, ტერმინოლოგიის და განმარტების დამახსოვრება - ათვისებას მოითხოვს. სწორედ დაწყებით საფეხურზე იწყებს მოსწავლე ყოველდღიურ ცხოვრებაში სწავლას, სამყაროს შეცნობასა და შესწავლილი მასალით ყოველდღიურ ცხოვრებასთან ადაპტირებას. მისი ინტერესიც უფრო და უფრო ღვივდება.
ყოველ ჯერზე ვფიქრობ, მოსწავლეთა ინტერესისა და მოტივაციის ამაღლებაზე. სახალისო და საინტერესოა ექსპერიმენტების ჩატარება ხელს უწყობს შემდგომში მოსწავლეებში მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების ურთიერთგაზიარებას. ვფიქრობ, მარტივი ექსპერიმენტებით სწავლება ყოველთვის შესაძლებლობას აძლევს მოსწავლეს უკეთ აითვისონ ნებისმიერი სირთულის მასალა და დაინტერესდნენ საგნით.
მოსწავლეები წარმოადგინეს საკუთარ ექსპერიმენტებს როგორც „მეცნიერები“ და უზიარებენ თავიანთ გამოცდილებას თანაკლასელებს ონლაინ სწავლების პერიოდშიც კი. თავად აკვირდებიან, მსჯელობენ და გამოაქვთ დასკვნები. ეს ხელს უწყობს ასევე საგაკვეთილო მასალის ადვილად აღქმას და დამახსოვრებას", - აღნიშნავს ხათუნა უსტიაშვილი.
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების მასწავლებელი ხათუნა უსტიაშვილი.
ანანო კონცელიძე - 5 კლასი
მარი ცეცხლაძე - 5 კლასი
ლიზი აბულაძე - 5 კლასი
ნინი მამუშაძე - 6 კლასი
ნიკა მოფინაძე- 6 კლასი
წარმოგიდგენთ ჩისუბნის N2 საჯარო სკოლის 5 – 6 კლასის მოსწავლეების მიერ განხორციელებულ ექსპერიმენტებს.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
უქმდება თუ არა ეროვნული გამოცდები ? - კითხვას განათლების მინისტრი პასუხობს
დაფინანსება უნივერსიტეტებზე გადანაწილდება იმის მიხედვით, პროფილურად რომელ უნივერსიტეტზე რა მოთხოვნა იქნება - კიდევ რა იცვლება რეფორმის შედეგად
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“