მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020 წლის ეროვნული გამოცდები მეოთხე დღემ N103 საჯარო სკოლაში გახსნილ საგამოცდო ცენტრში მშვიდად ჩაიარა. აბიტურიენტები ძირითადად ესეზე გამოთქვამდნენ კმაყოფილებას, რადგან თემა - როგორ შეუძლია ადამიანს განათლება და ინტელექტი გამოიყენოს ბოროტად - მათთვის საინტერესო აღმოჩნდა.
გამოცდიდან გამოსული აპლიკანტები ესეში მოყვანილ სხვადასხვა მაგალითებს ასახელებდნენ, თუმცა ჩვენი ყურადღება ერთ-ერთმა მათგანმა მიიქცია, რადგან ლაშა, გულშემატკივარსა და სხვა აბიტურიენტების მშობლებს ღიმილით უამბობდა, როგორ მოიყვანა ესეში მაგალითად სტალინი. სტალინი რამ გაგახსენა, შვილოო, - ერთ-ერთმა მშობელმა აღშფოთება ვერ დამალა, თუმცა აპლიკანტმა მშვიდად აუხსნა, რატომ გაავლო ასეთი პარალელები:
„ინტელექტისა და ძალაუფლების ბოროტად გამოყენების უამრავი მაგალითი ახსოვს ისტორიას, მაგრამ მე არჩევანი სტალინზე შევაჩერე, რადგან იგი, ჩემი აზრით, საუკეთესო თვალსაჩინოებაა - თუ როგორ შეიძლება ადამიანმა ბოროტად ისარგებლოს საკუთარი შესაძლებლობებით.
მთლიანობაში გამოცდა რთული არ იყო. არც სტრესული გარემო გვქონია და არც განსაკუთრებული ზომების მიღება გამხდარა საჭირო. მე კმაყოფილი ვარ... დანარჩენს მაშინ გავიგებ, როდესაც შედეგები ცნობილი გახდება“.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი