მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
იაშვილის სახელობის ბავშვთა კლინიკაში ბოლო პერიოდში გრიპის ვირუსით მიმართვიანობის მაჩვენებელი თითქმის უცვლელია და კლინიკას დღის განმავლობაში 60-80 პაციენტი აკითხავს. უმეტესობა გრიპის ვირუსითაა დაავადებული; როგორც კლინიკაში აღნიშნავენ, ხშირად არის გართულებული მდგომარეობა პნევმონიით, რომელიც ჰოსპიტალიზებას საჭიროებს.
დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცენტრის გენერალური დირექტორის, ამირან გამყრელიძის განცხადებით, საზგოადოებას პანიკის საფუძველი არ აქვს და რისკჯგუფებისთვის განკუთვნილი გრიპის ვაქცინის 4000 დოზა სტრატეგიულ მარაგშია.
„ვაქცინის სტრატეგიული მარაგი ქვეყანას აქვს. დღევანდელი რიცხვით, გრიპის ვაქცინის 4000 დოზა სტრატეგიულ მარაგში გვიდევს. რისკჯგუფებს, განსაკუთრებით ორსულ ქალბატონებს, ვთხოვ – მობრძანდით; ასევე დიაბეტიანებს ვთხოვ, მიბრძანდნენ პოლიკლინიკებში და აიცრან“, – აცხადებს გამყრელიძე და დასძენს, რომ გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, გრიპის ვირუსით ჰოსპიტალიზების მაჩვენებელი შემცირებულია.
„წინა სეზონთან მიმართებაში, უფრო მშვიდად ვართ. ახლა ცირკულირებს 80 პროცენტში „ბე“ ტიპის გრიპის ვირუსი და ის ხასიათდება შედარებით მსუბუქი კლინიკური მიმდინარეობით. ამიტომ, წელს ჯერჯერობით უფრო მშვიდი სეზონია, ვიდრე შარშან ანალოგიურ პერიოდში იყო. ამაზე ციფრებიც მეტყველებს; წინა კვირაში გვქონდა 191 ახალი შემთხვევა 100 ათას მოსახლეზე და ჰოსპიტალიზაციის მაჩვენებელი 22 პროცენტი, როცა შარშან ამ დროს ჰოსპიტალიზაციის მაჩვენებელი 42 პროცენტი იყო“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადი განათლების შესახებ კანონში ცვლილებები ძალაში 1-ელი ივლიდან შევა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ