მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აბიტურიენტები დღეს ზოგადი უნარების გამოცდას აბარებენ. როგორც პირველი სესიიდან გამოსული აპლიკანტები ამბობენ, ტესტი საშუალო სირთულის იყო.
აბიტურიენტების ნაწილს გამოცდის მათემატიკური ნაწილი გაუჭირდა, ნაწილს კი - ვერბალური.
გთავაზობთ თბილისის N175 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსული აბიტურიენტების შეფასებებს:
„საშუალო სირთულის იყო, მე არ გამიჭირდა. მათემატიკური ნაწილი უფრო ძნელი იყო ვერბალურზე“...
„აბსოლუტურად, არაფერი არ გამიჭირდა, ძალიან ადვილი იყო. თუ იცი, ყველაფერი ადვილია. ანალოგიები იყო ტექსტებიდან. ვერბალური უფრო რთული იყო, ვიდრე მათემატიკური. მიუხედავად იმისა, რომ მათემატიკა არ ვიცი და ვერბალური მირჩევნია“...
„ზოგიერთი კი“, „არცერთი არა“, „ტყუილია, რომ მართალია“ და ასეთი დამოკიდებულებები იყო. გააზრება მარტივი იყო, პასუხები არ იყო ჩახლართული. მათემატიკურ ნაწილში იყო ერთ-ერთი დავალება - წრეწირის რადიუსი რამდენჯერმე გაიზარდა და როგორ შეიცვლება ფართობი ან წრეწირის სიგრძე. ასევე იყო არითმეტიკული მიმდევრობა. არც ლოგიკა იყო ჩახლართული. საერთო ჯამში, რთული არ იყო“...
„არ იყო რთული, ცოტა მათემატიკური ნაწილი გამიჭირდა. ვერბალური ძალიან მარტივი იყო - ფრინველი, ექსპერიმენტი, ოკეანე და რაღაც ასე იყო შარშანდელივით, მაგრამ იმხელა არ ყოფილა, როგორც წიგნებშია. ლოგიკა არ იყო რთული“...
„კარგად დავწერე. არ გამიჭირდა. თუ მომზადებული ხარ, მარტივად ჩააბარებ ზოგადი უნარების გამოცდას“...
ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე სესია 15:00 საათზე იწყება. გამოცდა 4 ივლისაც ორ სესიად ჩატარდება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს